Jambo!

Per ongeluk heb ik “wat is er te doen in Mombasa” gezocht en…hier ben ik! Goed, ik ben Patrick en ik organiseer safari in Oost Afrika vanuit Mombasa, Kenia. Ik hou van het Nederlands hoewel ik veel fouten maak. De bedoeling is om deze mooie taal onder de knie te hebben. Dus, ik wil contact met de Nederlandstaligen hebben (Nederelandaars, Vlamingen enzovoort. Ik ben single een nogmaals, gek op safari, natuur en avontuur. Ik woon in Mombasa en ik ben in Nederland en Vlaanderen geweest. Wil je meer over Mombasa en mijzelf weten? Stuur dan een vraag gerust.

Hoi Patrick,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je graag in Afrika vertoefd,heb je al ondertussen het Kenia Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je berichtjes of tips posten alsook de ervaringen lezen van andere mensen die er al zijn geweest of er momenteel wonen.
Succ6 nog met al wat je doet in het leven,Patrick !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hi Patrick,
Ik begrijp dat je zelf geen Nederlander bent? Ben je Keniaan? Ik ben Marriëtte, een Nederlandse, getrouwd met een Keniaan en woon in Ukunda.
Groetjes Marriëtte

Via Wereldwijzer app

Hi Marriette,

Dat klopt. Ik ben Keniaan. Momenteel ben ik in België maar nu maandag (11 november) kom ik terug naar Mombasa. Ik ben single en ik woon in Mtwapa. Doen jullie safari vanuit Ukunda?

Groetjes Patrick

Nee, hebben geen eigen safarikantoor, maar kan mensen wel met een betrouwbaar goed kantoor in contact brengen of helpen met hun boeking. Heb je verder een persoonlijk bericht gestuurd :wink:

Via Wereldwijzer app

Ja, ik heb verder een persoonlijk bericht gestuurd.