Jambo sana

Jambo mijn naam is Irene. Ik ben moeder van 4 prachtige zonen in de leeftijd van 12 tot en met 31 jaar. Ik ben sinds 1994 een hartstochtelijke Afrika liefhebber. Als kind droomde ik al merkwaardig genoeg, van Afrika. In 1994 ging ik voor het eerst naar Kenia het was een kerst cadeau van mijn toenmalige vriend. In het vliegtuig keek ik al opgewonden naar de rode kleur van de aarde, de palmbomen en kleurrijke mensen. Eenmaal uit het vliegveld snoof ik die aparte lucht in… ik was thuis gekomen…Ik had een geweldige vakantie, genoot in het bijzonder van de safari in Amboseli en Masai Mara.