Italië, Toscane, Viareggio: eerste week augustus, low budget

Hey,

ik ben een 30er (mannelijk wel te verstaan), die van het leven geniet en graag eens avontuurlijk op reis gaat om cultuur op te snuiven en prachtige foto’s te maken.
Door m’n werk en studies ben ik gebonden aan de eerste week van augustus, en zou ik dan ook graag in die week naar Italië rijden met de auto (Volvo S60) en de tent (Quechua 4 persoons iglo met 2 slaapkamers en een middenconsole)
Ik ben reeds in Viareggio geweest twee jaar terug, maar door omstandigheden heb ik daar niet de dingen kunnen zien die me interessant leken zoals bijvoorbeeld La Spezia (ex U-boot basis van de nazi’s), Carrarra (de marmergrotten), Florence (de cultuurstad van Italie), Pisa (en haar scheve torentje), Lucca (de geboortestad van pinnochio), …

Ben dan ook op zoek naar 1 of meerdere mensen die het zouden zien zitten, om een weekje mee te gaan genieten van al het mooi’s dat Toscane te bieden heeft.

De richtprijs per persoon (als je met z’n tweetjes reist) bedraagt 190 euro: diesel heen/terug, tolwegen, + verblijf op de camping.

Als we met z’n vieren zouden gaan, wordt dit enkel goedkoper… (en neem ik het aanhangwagentje met stalen deksel mee)

Hallo Yaxai,

Italie klinkt goed! Ik heb al wel het een en ander van het mediterrane gebied heb gezien, heb ik zeker nog te weinig van Italie gezien, met als belangrijkste wapenfeit de tevergeefse poging een aantal jaar geleden om een vierwiel-aangedreven fiat panda te kopen. En het land van pasta, pisa, cappuccino, en onnoemelijk veel cultuur verdient meer.

Ik ben ook een dertiger, en hou van de goede dingen die het leven te bieden heeft.

Het lijkt mij wel goed, om als we gaan, elkaar voor die tijd te ontmoeten.

Groet,

Peter.

Ontmoeten is geen probleem, tenminste toch niet als jij m’n profiel hebt gezien en dus ook weet dat ik een man ben he… sommigen aanzien me hier immers als vrouw :s

Aan de hand van je bericht had ik je al wel ingeschat als man, dus wat dat betreft geen misverstand…:wink: