Haaaai !
Door omstandigheden nog een tripje id aanbieding… Die leg ik je nog wel uit
Hier komtie ! Italie… toscanie, pisa, firenze, sienna, … zoiets… roadtrip… lowbudget … openminded & flexibel… al houdt dat op bij het idee “twee weken zwembad-observeren”
De periode is andere koek… dat zou grosso modo begin juni moeten zijn (bv eerste 2 weken)… om diverse redenen
Agenda reeds aardig vol
Logeren doe’k het liefst in een boomhut, bij een boer of iglo, maar tent of hostel even prima ! All-in hotels latek liever aan me passeren. Kortom stijl “backpacker” en “go with the flow”. Ohja, ikzelf, 30 m Belg, onderlegd in dat Italiaanse gedoe met de handen, dus als jij er Italiaanse klanken bij kan voorzien, dan is dat super handig en extreem mooi meegenomen
De “italian way of driving” is me niet onbekend: al claxonerend! Bij de volgende interland vd Turken kunnen we dat ongetwijfeld inoefenen
Terwijl we bezig zijn, toevallige passanten die evt iets in gedachten hebben voor de paasvakantie, of week ervoor, mogen ook van zich laten horen… zeker als t over Bulgarije, Roemenie, Corsica, Egypte, Jordanie, … gaat Wie het wat lijkt, laat gerust je FB of wat anders na via pm ofzow, dan zitten we asap eens samen om te overleggen
Ben niet allergisch voor een bepaald geslacht, leeftijd of haarkleur… dus allemaal prima voor me… kan het wel apprecieren mocht het kunnen zonder pluizige viervoeter
Groeetjes !