Italie begin juni

Haaaai !

Door omstandigheden nog een tripje id aanbieding… :slight_smile: Die leg ik je nog wel uit :slight_smile: Hier komtie ! Italie… toscanie, pisa, firenze, sienna, … zoiets… roadtrip… lowbudget … openminded & flexibel… al houdt dat op bij het idee “twee weken zwembad-observeren” :stuck_out_tongue: De periode is andere koek… dat zou grosso modo begin juni moeten zijn (bv eerste 2 weken)… om diverse redenen :stuck_out_tongue: Agenda reeds aardig vol :wink:

Logeren doe’k het liefst in een boomhut, bij een boer of iglo, maar tent of hostel even prima ! :wink: All-in hotels latek liever aan me passeren. Kortom stijl “backpacker” en “go with the flow”. Ohja, ikzelf, 30 m Belg, onderlegd in dat Italiaanse gedoe met de handen, dus als jij er Italiaanse klanken bij kan voorzien, dan is dat super handig en extreem mooi meegenomen :stuck_out_tongue: De “italian way of driving” is me niet onbekend: al claxonerend! Bij de volgende interland vd Turken kunnen we dat ongetwijfeld inoefenen :stuck_out_tongue:

Terwijl we bezig zijn, toevallige passanten die evt iets in gedachten hebben voor de paasvakantie, of week ervoor, mogen ook van zich laten horen… zeker als t over Bulgarije, Roemenie, Corsica, Egypte, Jordanie, … gaat :slight_smile: Wie het wat lijkt, laat gerust je FB of wat anders na via pm ofzow, dan zitten we asap eens samen om te overleggen :wink: Ben niet allergisch voor een bepaald geslacht, leeftijd of haarkleur… dus allemaal prima voor me… kan het wel apprecieren mocht het kunnen zonder pluizige viervoeter :slight_smile:

Groeetjes !