Italie, Affi, Venetie, Modena

Hai ik, latino van 27 jaar wil in augustes 1 week naar Italie. Ik ga met de auto. Ik zou het erg leuk vinden als er een reisgenote met me mee ging…je moet wel kunnen autorijden. Ik ga eerst naar een kennis die een eigen restaurant heeft met een zwembad ! Dus dat scheelt veel geld…dit is in Affi 5 km van het garda meer. Dan wil ik een beetje golfen, venetie bezoeken en wie wat nog meer…ideeen zijn welkom !! Ik ben lekker open minded dus…

Gr

Dani

Hi Dani,

Ik wil er ook graag nog even tussen uit en jouw tripje naar italie klinkt absoluut leuk. Ik ben dus oprecht geintresseerd! Ik kan alleen het bijgesloten plaatje helaas niet openen, dus ik weet niet welke informatie ik hiermee mis. Zou je hem misschien rechtstreeks naar mijn emailadres kunnen sturen? deze is: [EMAIL=“belle_bernamiel@hotmail.com”]belle_bernamiel@hotmail.com

Alvast bedankt!

Gr. J.

Hai Jolie

Dat betekend ‘mooi’ in het frans…als ik me het goed kan herinneren ! Klinkt mooi idd. Mare ik heb je een mail gestuurd op je hotmail…ik zal je de foto zondag proberen door te sturen…ik voeg je toe op msn en dan praten we wel verdrer…anders doen we het even via mail. Kun je autorijden ??
Hoop snel wat van je te horen.

gr

Dani

Welke week van augustus zou je willen gaan? Ik zou eventueel de 3eof 4e mee willen
Alleen ik ben 18 en kan niet autorijden :laugh:

Hai,

Nou stuurm e een email op mn [EMAIL=“hotmail..dantheman26_78@hotmail.com”]hotmail…dantheman26_78@hotmail.com dan kunnen we ff babbelen. Ik zie dat je uit leiden komt.

hoop snel wat van je te horen

gr

dani