Ik vertrek 1 mei naar Italie om daar op een camping te gaan werken. Heeft iemand nog een italiaanse simkaart die ik mag overnemen, waar ik dan gewoon beltegoed voor kan kopen? Of heeft iemand een tip wat de beste provider is en waar ik zo’n simkaart kan kopen? En wat dat dan kost…
Koop nooit van een andere persoon een Italiaanse sim-kaart!!
De reden is simpel: bijvorbeeld een TIM simkaart kost NIETS.
Je betaalt wel 10 euro, maar dat is dan tegelijkertijd je credito, d.w.z. je beltegoed is dan 10 euro. De sim-kaart zelf is gratis.
Waar ?
Mijn simkaart van TIM 7 jaar geleden gekocht in in TIM-winkel (telefoonwinkel). Wat je nodig hebt is een geldig €uropees paspoort. Je hebt met zo’n simkaart bereik in heel €uropa, dus ook in Venetie.
Hej,
vorig jaar ben ik in italie geweest. Je kan gewoon een simkaart kopen in Italie hoor, je hebt daar genoeg telefoonwinkels. Het rare daar is alleen dat als je bijv. 25 euro beltegoed koopt je altijd maar 20 op je telefoon krijgt 5 is voor de winkel… Hele rare regels daar. Maar je kan er daar makkelijk 1 kopen hoor… Ik had er toen één gekocht in een actie was 60 euro en dan kreege j 50 euro beltegoed erop…
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik er wel uit kom. Kijk in Italie gewoon voor een SIMkaart… en komt wel goed denk ik, zo uit jullie verhalen te horen!
Betaal je voor een Vodafone simkaart wel meer dan? Was eigenlijk van plan om een vodafone kaart te kopen omdat ik een vodafone winkel in de buurt weet.
Owja en nog een vraag , klopt het dat je een codice fiscale nodig hebt om een simkaart te kopen. Want ik heb de eerste week mijn codice nog niet en wil dan al wel graag kunnen bellen met Olanda !