hallo mensen,
ik zal me ff voorstellen ben Roy en ben 22 jaar,momenteel werkzaam als magazijn medewerker bij het distributicentrum van de spar dc noord.Allemaal leuk en aardig maar 1 ding is zeker dat wil ik niet tot me 65ste doen.En hiervoor heb ik een opleiding timmerman gedaan,daar heb ik me diploma’s ook voor gehaald.Maar dat is achteraf ook voor niks geweest want dat beviel me ook niet dat wereldje.Maar nu zat ik te denken om naar italie te gaan en daar de taal te leren.natuurlijk heel iets anders dan wat ik gedaan heb en nu doe,italie trekt me gewoon terwijl ik er nog nooit ben geweest.De taal is prachtig, eten is heerlijkvan horen zeggen de mensen zijn er ook gastvrij,het weer is niet verkeerd.Al met al lijkt het me een uitdaging om daar heen te gaan en dan het liefs naar Calabrie via plus taalreizen.Plus taalreizen is een organisatie die regelt de scholing daar en woonruimte,ik heb al op die site gekeken en dat sprak me erg aan.Maar om er alleen heen te gaan vind ik niet echt gezellig en daarom wil ik vragen wie er interesse heeft om met me mee te gaan.En wanneer we daar zijn kunnen we eventueel voor werk gaan zoeken.In ieder geval als je wat wil vragen en elkaar wat beter wil leren kennen kun je contact op nemen via royhalbesma_83@hotmail.com.
Ik heb genoeg gepraat nu,ik hoor het wel groetjes.