Italia, Napoli E Il Mezzogiorno

Tijdens het begin van het volgende voorjaar (april/mei 2004) wil ik alles achter me laten in Nederland en naar Italië vertrekken. Om te beginnen ga ik naar Napoli, maar ik wil ook de rest van het zuiden zien. De eerste maanden zullen een trektocht zijn (ik ben van plan alles lopend of eventueel met de trein te doen). Het enige wat ik meeneem is een rugzak en een tent. Wie heeft er zin om samen met mij een paar maanden mee te gaan. Een reisgenoot lijkt me wel zo aangenaam op dit avontuur. Ik ben zelf 30 jaar en een rustig persoon; ik ga het liefst met iemand (m/v) van ongeveer dezelfde leeftijd. Onderweg ben ik wel van plan om af en toe wat te werken om aan geld te komen. Uiteindelijk zal ik me ergens vestigen en wat vaster werk zoeken, maar dat zal pas tegen september zijn (naar ik hoop). Alle reacties welkom, ook over praktische zaken zoals sofi-nummers en werkvergunningen. Ik hoop wat te horen.

Jeroen

:unsure: voor je daar in italia rontrekt , zou je beter wachten op je ‘verblijfsvergunning’ aldaar ( in firenze 2-tal maanden wachttijd). Daarvoor moet je toch een paar eigen en lokale documenten samenrapen. En misschien wil je zelf een residence. :stuck_out_tongue: …wat bij rondreizen moeilijk wordt. Tenzij je nog in je thuisland ingeschreven blijft ( tot sept 2004) , dan heeft deze posting geen zin… :blink: bezin voor je begin :wacko: