Is er wel werk in het buitenland????????

Ik vraag dus echt af OF er wel werk in het buitenland is, want op dit forum zie je wel heel erg veel vraag naar werk in het buitenland…maar er concrete aanbiedingen zie ik niet…en als die er al zijn stat er geen email-adres bij en hoor je nooit meer wat… ???ik wordt er een beetje hopeloos van…het lijkt me namelijk echt ene uitdaging deze zomer samen met mijn vriend in Italie, Tenerife, Griekenlands,Spanje of Frankrijk te gaan werken in de horeca of als touristenbegeleider…wie is het ooit gelukt zo’n superbaantje te veroveren???let me nkow, hoe dat gelukt is dan??? ;D

Alvast bedankt!
liefs Romy

romygoedhart@hotmail.com

Je moet gewoon gaan. Er is keus genoeg. Overal hangen bordjes met staff wanted. Binnen een dag kun je wat vinden. Veel gemakkelijker dan vanuit hier…

Succes :-*

Er is meer dan genoeg werk.
Veel buitenlandse ondernemers hebben niet zo veel zin in duizenden mailtjes van mensen die toch niet komen. Van alles wat je leest van mensen die werk zoeken gaat er misschien 5% echt werken in het buitenland. Hoe graag wil je, dat is de vraag.
als je creatief genoeg bent, vind je vanzelf wel een manier.
Wel eens aan een gouden gids (yellow pages) gedacht? staat meer dan genoeg in.
Nederlandse verenigingen in het buitenland?
Spanjaarden in jouw omgeving/dorp.

Steek er wat tijd in, en je hebt snel een baan.

Ga ervoor. Steek er een paar uur tijd in, en van de zomer vlieg je naar de leukste ervaring in je leven.

Succes