Introductie + reizen Cuba en VS

Hallo iedereen,

Ik ben Jochen, studeer geschiedenis en internationale politiek en ga binnenkort op reis naar Cuba (1-22 augustus) en de VS/Canada (5-21 september).

In Cuba zal ik het meeste van mijn tijd doorbrengen in Havana, in de weekdagen werk ik in de voormiddag op een bouwproject maar in de namiddagen en avonden ben ik vrij dus alle tips voor activiteiten in Havana zijn welkom :slight_smile: In de weekends doen we waarschijnlijk uitstappen naar Vinales en Trinidad.

In de VS vlieg ik naar naar New York om vandaar naar Boston en Montreal te gaan en weer terug te keren naar New York. Onderweg hoop ik wat natuur mee te pikken, ik had al aan Cape Cod gedacht maar alle andere tips zijn zeker ook welkom.

Ik ben trouwens ook een grote fan van Couchsurfing. Dit is mijn profiel: Jochen is on Couchsurfing! | Couchsurfing

Hoi Jochen,welkom op wereldwijzer!
Wanneer u in Havana bent moet u zeker een keer de binnenstad en Varadero bezoeken.
Ook aan te bevelen is het Cubaans rum museum.een ongeveer 25 minuten durende rondleiding door het museum wordt afgesloten met een rumproeverij
Hou je van museums dan kan je altijd het Ernest Hemingway Museum bezoeken.
het voormalige huis van de schrijver in het zuidoosten van Havana, bevat boeken, opgezette dieren en kleding.
Openingstijden
ma-za 10.00-17.00; zo 10.00-13.00
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Cuba Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen ,Jochen !
groet,georgessiam.