Interview
Marian, raak, is vaak op het Turkije Forum te vinden, vooral op het Turkish Tea Time (TTT) topic. Wat is de reden dat ze lid is geworden van Wereldwijzer? Wat vindt zij het leukste van het Turkije Forum en waarom spreekt juist Turkije haar zo aan? Het Turkije Forum vroeg het haar.
1. Hoe lang ben je al lid van het Turkije Forum?
Ik ben lid sinds november 2007.
2. Wat is de reden dat je lid bent geworden van Wereldwijzer?
Was op zoek naar gelijkgestemden met grote voorliefde voor Turkije en de Turkse mentaliteit.
3. Wat vind jij het leukste onderdeel van het Turkije Forum?
Ik ben actief bij TTT, voel mij daar prima thuis en wij zijn echt een vriendenclubje. Als ik tijd heb lees ik de rest wel mee, maar ik reageer zelden.
4. Wat zou jij nog willen zien op dit forum?
Ik zou, eerlijk gezegd, niet weten wat er op dit moment mist. Misschien eens een interview van Turkse mensen hoe ze er tegenaan kijken dat wij zo met hun land bezig zijn.
Links: Marian op het water in Turkije
Rechts: Marian’s favoriete plaats Antalya (Kaleici)
5. Waarom spreekt juist Turkije jou zo aan?
In Turkije vind ik altijd weer dat warme mensengevoel, heerlijk!
6. Hoe vaak ben je zelf in Turkije geweest?
Oh, een keer of 15 privé en zakelijk 5 keer.
7. Welke plaatsen in Turkije heb je al eens bezocht?
Istanbul, Bodrum, Kusadasi, Antalya, Kemer, Belek, Tekirova en dit jaar geboekt naar Turgutreis.Daar zijn we dan met een groot deel van het TTT-forum en onze aanhang. Ik verheug me hier heel erg op. Ik wil dit jaar, eigenlijk nog voor deze reis, naar Cappadocië. Dit is al heel lang een droom en daar moet ik dus gewoon tijd voor maken.
8. Wat moeten andere leden zeker bezoeken als je in Turkije bent?
Istanbul! Dit is echt een aanrader! Ik ben er al diverse malen geweest, maar het verveelt nooit. Voor mij is, om persoonlijke redenen, Antalya favoriet. Ben daar dus ook vaak voor een paar dagen en hoop er nog veel te komen.
9. Heb je nog tips voor nieuwe leden op het Turkije Forum?
Dat hangt een beetje af van wat je zoekt. Ik zou zeggen kijk een beetje rond, klets eens hier en daar mee en blijf lekker hangen op de plek waar je je het beste thuis voelt. Je vindt er echt voor elk wat wils en met vragen kun je er ook altijd terecht!
Bedankt voor je tijd, Marian!