Cynthia, Cynthia, is vaak op het Turkije Forum te vinden. Wat is de reden dat ze lid is geworden van Wereldwijzer? Wat vindt zij het leukste van het Turkije Forum en waarom spreekt juist Turkije haar zo aan? Het Turkije Forum vroeg het haar.
1. Hoe lang ben je al lid van het Turkije Forum?
Sinds 14 februari 2005 ben ik al lid van Wereldwijzer, dus inmiddels al 5 jaar!
2. Wat is de reden dat je lid bent geworden van Wereldwijzer?
De reden dat ik lid geworden ben is omdat ik in die tijd een enorme Turkije-liefhebber was en meer informatie wilde vinden over mijn favoriete vakantieland!
3. Wat vind jij het leukste onderdeel van het Turkije Forum?
Het leukste onderdeel van Wereldwijzer vind ik het onderdeel Turkish Tea Time, een soort chat met een vast groepje leden. Het is altijd gezellig en we hebben ook in real life meetings.
4. Wat zou jij nog willen zien op dit forum?
Op dit moment is er niet specifiek iets wat ik mis op het forum. Er worden vrij vaak nieuwe onderdelen geplaatst, waardoor de site steeds uitgebreider wordt.
5. Waarom spreekt juist Turkije jou zo aan?
Mijn eerste bezoek aan Turkije was in 1997 en dat viel me eigenlijk heel erg tegen. Ik bezocht Marmaris maar vond de mensen verschrikkelijk vervelend! Dat was voor ons een grote reden om direct bij thuiskomst te zeggen dat we nooit meer naar Turkije zouden gaan. Gelukkig zijn we daar een jaar later heel anders over gaan denken! Elke plaats is verschillend, de mensen zijn vriendelijk, het eten is lekker en erg belangrijk het weer is er vaak schitterend!
6. Hoe vaak ben je zelf in Turkije geweest?
Inmiddels heb ik Turkije 20 keer bezocht, en staat de 21ste keer weer op de planning!
7. Welke plaatsen in Turkije heb je al eens bezocht?
De plaatsen die ik bezocht heb zijn:
- Marmaris
- Gümbet
- Foça
- Içmeler
- Alanya-Alara
- Antalya-Lara
- Istanbul
- Fethiye
- Side
8. Wat moeten andere leden zeker bezoeken als je in Turkije bent?
Wat ik zeker kan aanraden is om Istanbul minimaal 1 keer te bezoeken, deze stad is een wereld op zich, gigantisch mooi, veel te doen en te zien. Absoluut een aanrader!
9. Heb je nog tips voor nieuwe leden op het Turkije Forum?
Kijk rustig even rond, en doe eventueel gezellig een bakje virtuele thee in ons TTT-topic.
Cynthia, bedankt voor je tijd!