Even voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik ben Lisa en ik ben 18 jaartjes jong.
Ik ben een enorme cultuur liefhebber en lees er ook graag over.
Mijn hart ligt in Turkije, daar woont ook een groot deel van mijn familie dus dat komt mooi uit.
Er zijn nog veel landen en culturen waar ik weinig van weet en ik hoop dat ik hier de eerste, kleine beetjes cultuur mag proeven.
Daar een eerder forum waar ik lid van was uit de lucht ging ben ik opzoek gegaan naar een nieuw forum waar ik, hopelijk, veel lees plezier kan hebben en gezellig mee kan babbelen.

Als er nog iets is wat er niet staat, maar wat je wel graag wil weten dan hoor ik het wel.
Want meer kan ik op dit moment niet echt verzinnen.

Groetjes Lisa

Hoi Lisa,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Turkijeforum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je je vragen posten en ervaringen lezen van anderen.
Turkije is een prachtig land om op vakantie tegaan Lisa,bovendien zijn de Turken leuke, gastvrije en vriendelijke mensen; u wordt er als het ware ontvangen als een familielid.
In iedergeval nog veel leesplezier op wwz.
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto.(Bodrum)

http://www.qkreizen.nl/pictures//H24231142.jpg

1 like

Ja dat had ik inderdaad al ontdekt.
Ik ben al volop aan het lezen, dus lid worden van dit forum was een goede keuze!
Mooie foto overigens en dat ontvangen worden als familie kan ik alleen maar beamen.

Welkom op wereldwijzer Lisa :slight_smile:

Ik ben benieuwd wat je favoriete steden en/of streken zijn in Turkije.

Ik kom veel in Alanya-Oba omdat daar familie maar vooral ook vrienden wonen.
Verder vind ik het leuk om naar Kayseri, Istanbul, Izmir en Marmaris te gaan.
Ik moet nog een hele boel steden bezoeken in Turkije, maar de gene waar m’n Turkse familie woont had voor mij prioriteit.

Istanbul vond ik een heel bijzondere stad. Izmir ben ik alleen maar doorgereden, dus dat moet ooit nog eens over :slight_smile:

Het is echt de moeite waard om daar eens een paar dagen door te brengen :slight_smile: