Hoihoi,
Ik ben deze maand gestopt met mijn opleiding en heb al lange tijd het plan om te gaan interrailen. Omdat mijn vriendinnen hier allemaal geen geld voor hebben of het ze gewoon verschrikkelijk lijkt hoop ik op deze manier iemand te vinden die hier wel enthousiast over is! Het liefst zou ik met 2 tot maximaal 4 personen gaan (inclusief mezelf). Echt concrete plannen heb ik nog niet. Wel wil ik minimaal 22 dagen of een maand. Ik ben op zoek naar meiden tussen den 18 en 22 jaar ongeveer (zelf ben ik 20) en het lijkt me leuk om van te voren een keer te meeten om te zien of het klikt.
Ik vind het leuk om cultuur te snuiven maar hou er ook van om gewoon een dagje te shoppen of lekker door de straten te struinen en ergens een kopje koffie te drinken. Ook vind ik het soms heerlijk om een dagje in de natuur door te brengen. Het lijkt me ideaal om grote steden af te kunnen wisselen met een dagje in de zon of een bezoek aan een klein dorpje ergens in de middle of nowhere. Ik vind het wel belangrijk om van te voren een plan te hebben maar daar wel wat ruimte in te laten om op de plaats van bestemming nog het een en ander te ontdekken.
Als iemand geïnteresseerd is hoor ik het graag!