Interrail Oost-Europa Mei/Juni

Hallo,

Ik ben Yen, man, 22 jaar, brabander en een student.

Eind april wil ik graag vertrekken richting Oost europa om een oost-europa tour te beginnen. Aangezien ik west Europa al vrij veel heb gezien, is nu oost europa aan de beurt. Dit wil ik doen met een interrail kaartje en anderhalve maand lang door verschillende steden en mooie gebieden te bezoeken. Begin juni wil ik weer terug zijn in Nederland.

Mijn reis zal waarschijnlijk(ticket nog bestellen, begin bestemming ligt nog niet vast) beginnen in Budapest en wil eindigen in Polen. Wat er tussen ligt wil ik niet van te voren plannen, maar op het station zelf bepalen wat mijn volgende bestemming zal zijn(grote stad, klein dorpje of mss wel de strand?). Het lijkt me leuk om niet alleen maar kerken te bezoeken, maar regelmatig uit te gaan en af en toe eens keertje een strand te pakken en sportieve en avantuurlijke activiteiten te doen(zoals scooter rijden in een vreemde stad). Slapen wordt waarschijnlijk in hostels(ik neem smartphone mee, dus dat wordt even van te voren opzoeken)

Wie heeft er zin om met mij mee te reizen tussen eind april en begin juni(of een deel daarvan)? Of ben je toevallig ook rond die periode in oost europa en graag een biertje willen drinken

Ciao,

Yen!

Tickets zijn inmiddels geboekt.

Mijn reis zal beginnen in Budapest. Daar verblijf ik 3 nachtjes en vlieg op 30 april naar boekarest. Verblijf ik hier 4 nachtjes met uitstapje naar brasov. Vanuit daar vlieg ik weer door naar Istanbul. Vanuit daar begint mijn treinrit van 2x22 dagen. Ik zal via sofia, belgardo, zagreb(mss split) ljubjana, wenen, praag en uiteindelijk ergens halverwege juni eindigen in Polen.

Iemand die in deze periode ook dezelfde route willen doen of een deel daarvan of in die steden zijn?