Interrail Europa Week 30,31,32

Hey Allemaal,

Ik ben Dave (26), en ben op zoek naar 1 of meer reisgenoten, leeftijd, man/vrouw maakt niet uit. Ik zou deze zomer heel graag naar 1 of meer scandinavische landen willen, en dat per interrail (nog nooit gedaan!).
Ik heb in ieder geval week 30,31,32 vrij, en daarvan wil ik het liefst nog 4-5 dagen varen (als 2e minivakantie).
Op vakantie hou ik wel van avontuurlijke dingen ondernemen, niet te ver voorruit plannen, veel natuur te beleven, en lekker eten (en drinken).
Anyway, zie je het zitten om met mij te verkennen, rondreizen en te relaxen , reageer dan! Ben benieuwd.

Groeten Dave

hoi dave,

ik ben gineke 26 jaar uit zandvoort.
ik ga 27 juli voor en week naar ibiza mss vind je dat leuk:)

grtz gineke

ik hoor van je

Hey Gineke,

leuk dat je reageert! De data komen me in ieder geval goed uit, maar vertel 's wat voor vakantie heb je voor ogen hebt.

Groetjes, Dave

nou ik ga dus, 27 juli naar ibiza(san antonio) tot 3 aug.

ik wil dingen zien, op het strang liggen, feesten en gezelligheid! en jij? grtz gineke, ik hoor van je

Hey Gineke,

Ik zal er zeker over na denken, maar vooralsnog wil ik eerst proberen om een interrailreis op te zetten. Toch bedankt!

Groetjes, Dave

Hoi Dave,

Heb je al een reisgenoot gevonden? Wat jij wil gaan doen is namelijk ook wat ik in gedachten heb! Heb geen ervaring met interrail, wel met (alleen) reizen met het ov in diverse Europese landen. Ik ben vrij van wk 29-32.

Gr. Steffie (24)

Hoi steffie, leuk dat je reageert! Ik zit een paar dagen zonder internet, dus stuur dit van m’n maats telefoon. Ik heb nog geen reisgenootje gevonden, en interrail wordt voor mij ook de eerste keer. Morgen krijg ik hopelijk weer internet, dan kunnen we misschien wat plannen naast elkaar leggen? Groetjes , dave