reisgeno(o)t(en) gezocht voor interrialen door Oost-Europa

Hoi allemaal,

Voor de zomer van 2012 (juli of augustus) wil ik graag gaan interrialen door Oost-Europa voor ongeveer 3 tot 4 weken. Hoe hoe, wat en waar staan nog open!!
Ik ben Davy, 24 jaar en sinds de zomer van vorig jaar begonnen me werken na mijn afstuderen. Sinds ik het reizen heb ontdekt een paar jaar geleden wil ik graag meer…!!!
Ik wil graag een combinatie maken van veel lol hebben, cultuur, natuur en relaxen!

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Davy

Yooo Davy.

Ik lees je oproep op reisgenoten.net.
Mijn naam is John, ik werk als Horeca manager op een sportcentrum en
in de zomer heb ik altijd 7 weken vakantie.
Sinds 2001 ga ik geregeld op Inter-Rail vakantie en heb dan ook al door een groot deel van Europa getreind.
Ik moet je dan ook zeggen dat het inter-railen mij helemaal verslaafd heeft gemaakt en zeker als je met een paar toffe reisgenoten gaat.
Komende zomer wil ik zeker weer gaan Inter-Railen.
Het maakt mij zelf helemaal niet uit welke windrichting we op gaan.
De lol is er toch altijd.
Hoewel ik moet zeggen dat oost europa qua prijzen natuurlijk een stuk lager ligt dan de andere windsstreken en ook qua cultuur en steden en veel te ontdekken valt.
Nou mocht je interesse hebben om met mij dit avontuur aan te gaan dan hou ik me zeker aanbevolen.
Laat maar weten of je interesse hebt.

Groeten van John.

hee,

ook ik ben erg geïnterresseerd, ik had zelf ook al in gedachten om te gaan interrailen, maar had nog niemand gevonden die mee wilde. rondje Oost-Europa lijkt me leuk en gezellig.

ik ben zelf klaar met school in Juni, en ik ben 18 jaar.
laat maar wat horen verder!

Hey Davy.

Bedankt voor je reactie en tof dat je geinterresseerd bent.
Het lijkt me dan ook zeker leuk om met jou een mooi inter-rail avontuur aan te gaan.
Om alles goed te regelen is het wel zinvol om elkaar van te voren eerst te leren kennen.