Weet niet goed wat je bedoeld met internationaal paspoort.Maar als je vriendin een nederlands paspoort heeft dan moet deze nog minimaal een half jaar geldig zijn. Ik heb nooit problemen daar mee gehad want ben wel eens met mijn paspoort geweest en was iets korter dan een halfjaar nog geldig maar ze kunnen moeilijk doen.
Ik hoop dat dit het antwoord was op je vraag.
Anders heb ik je niet goed begrepen.
met vr gr patricia
Wij zijn beiden belgen, met internationaal paspoort bedoel ik het identiteitsdocument dat op een boekje lijkt, bij het binnengaan van een land wordt een stempel geplaatst in dat boekje.
Daarnaast beschikken we nog over een gewone Belgische identiteitskaart, vergelijkbaar met een bankkaart wat de grootte betreft.
ik denk dat die id kaart die jullie hebben een europesche id kaart is en dat je met deze kan reizen binnen de eu en ook naar turkeije
om naar marokko te reizen heb je inderdaad een paspoort nodig (een paspoorrt is altijd internationaal)
Je kan dus dan alleen met je internationale paspoort naar binnen. Je indtiteitskaart is niet geldig voor marokko.Je kan misschien voor die tijs nog via de belgische ambassade in spanje je internationale paspoort verlengen.Wij kunnen dit wel in nederland maar weet niet of dat bij jullie ook het geval is.
Alles komt in orde, na contact met het consulaat in Valencia, waar mijn vriendin momenteel wonende is, kan ze daar een internationaal paspoort afhalen.