Beste heer/mevrouw,
Ik wilde een aantal van onze informatiedagen op het forum van ‘informatiedagen vrijwilligerswerk’ (http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1256) plaatsen, maar krijg telkens onderstaande melding in plaats ik wel ingelogd ben:
Be More, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.
[ol]
[li] Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)[/li][li] Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren[/li][li] Je voor deze pagina een Wereldwijzer Premium Reisaccount nodig hebt (info)[/li][li] Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep [/li]
Kom je er niet uit? Plaats gerust een bericht in de Helpdesk.
[/ol]
Ik heb je daar een mailtje over gestuurd. Omdat de informatiedagen en projecten onder de aandacht komen via diverse online kanalen (forum, Facebook, Twitter en e-mail) willen we dit beter beheren. Daarom zijn we een samenwerkingsverband gestart. Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=173725
Hoi Jeroen,
Dat mailtje heb ik inderdaad ontvangen en we willen graag meewerken aan het samenwerkingsverband! Alleen begreep ik niet uit het mailtje dat het al direct van invloed is op het plaatsen van informatiedagen.
Hoi Jeroen,
Ik lees nu pas dat er kosten aan het samenwerkingsverband verbonden zijn. Heb je misschien een document met daarin hoeveel bezoekers de site/fora trekken of andere traffic gerelateerde informatie? We willen hier toch nog even over nadenken, zodat we een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Alvast bedankt!
Ik heb jullie account gelijk geactiveerd, je kunt dus informatiedagen en projecten plaatsen. Deze worden ook weer doorgeplaatst op Facebook en Twitter.
Nog even voor de zekerheid: het staat wel bij de informatie, maar je bent er van op de hoogte dat er een lidmaatschap fee van 30 euro per maand is voor het samenwerkingsverband?
Hoi Jeroen,
Dat er kosten aan verbonden zijn, had ik overheen gelezen. Daar moeten we intern dus eigenlijk nog even over nadenken. En we zouden graag wat inzichtelijker hebben wat de traffic is naar jullie site/forums etc. Maar als we dus geen lid worden van het samenwerkingsverband, is het niet meer mogelijk om informatiedagen te posten?
Als lid heb je de mogelijkheid om je informatiedagen, nieuws en projecten te plaatsen en onder de aandacht te brengen van duizenden Nederlanders en Vlamingen die interesse hebben in het doen van vrijwilligerswerk in het buitenland. De financiële bijdrage gebruiken we voor onderhoud en promotie van de online kanalen, dus je hebt er direct weer profijt van!
Hoeveel traffic er via onze online kanalen gaat naar jullie website daar hebben wij geen inzicht in.
Waar we wel inzicht in hebben en wat jullie ook kunnen bekijken is het aantal malen dat jullie berichten over informatiedagen en projecten worden bekeken.
Hoi Jeroen,
Ik dacht dat ik vorige week een mailtje had gestuurd over het Samenwerkingsverband, maar kan het niet meer terugvinden. Dus hierbij wil ik laten weten dat we graag aan het Samenwerkingsverband mee willen werken.
Zou je mij kunnen laten weten of je dit berichtje in goede orde ontvangen hebt? Alvast bedankt!