Volgend jaar gaan wij op vakantie naar een camping in duistland genaamt kirch zarten.
Graag zouden wij van mensen die er geweest zijn wat informatie ontvangen over de dichts bijzijnde supermarkt, de winkels, de omgeving, e.d.
Met elk beetje informatie zijn we hartstikke blij dus mail gerust!!!
Ook ik kom al jaren op deze prachtige camping in het Zwarte Woud. Het is er echt heel erg mooi. De toilet gebouwen zijn erg schoon. En het zwembad naast de camping is erg mooi, je kan er in en uit lopen, omdat je bandje van de camping krijgt (dit zit uiteraard wel in de prijs van de camping verwerkt)
Vooral de jeugd trekt erg veel met elkaar op.
[FONT=Courier][COLOR=blue] Haay mensen!! Ik kom samen met mijn ouders /zus of vriendin al voor het 6e jaar op de camping. ik kan iedereen verzekeren dat de kinderen/jongeren het er zeker naar hun zin zullen hebben want er zijn echt heel erg veel jongeren/kinderen! Heel veel mensen komen er voor meerdere jaren terug en zo leer je ze alleen maar beter kennen! Eerst was er in het dorp een discotheek(je) waar de jongeren met groepjes heen gingen maar die was nou afgelopen jaar voor het eerst gesloten, dus gingen we met z’n allen naar de fiesta en daar was het ook altijd heeel erg gezellig! er zijn heel erg veel routes om te wandelen of fietsen maar die kan je opzoeken op internet of op een kaart kopen. (in kirchzarten zelf ook) Het zwembad is trouwens ook heel mooi! en er is sinds 2 jaar een geheel nieuw toilet gebouw en die is heel erg ruim, schoon en mooi! In ieder geval, als er mensen zijn die er voor het eerst komen kan ik verzekeren dat jullie het helemaal naar jullie zin gaan hebben! Je kan trouwens ook met de trein gaan winkelen in freiburg dat hebben wij met een groepje gedaan en was heeeel erg gezellig!
Ik en mijn vriendin zijn van plan om komende zomer (juni) ook hier naartoe te gaan, nadat we vorig jaar op een andere camping daar in de beurt hebben gestaan. Zoals ik het nu zie komt deze camping als gezelligste uit de bus.
Hoe is de info op de camping zelf met betrekking tot activiteiten, dagtochten etc, in de buurt, nl taal, wandel/fietsroutes etc. etc.