ik ga dit jaar naar de camping castell montgri en nu vroeg ik mij af hoe het daar is…?? :)Komen er veel nederlanders, rond 17 jaar en kan je der een beetje goed uitgaan enzoo… (estartit/ decamping zelf) en is er s’avonds ook op de camping ook veel te doen… zoals een gesellig barretje waar iedereen heen gaat ofzoo??) khoop dat iemand ff snel reageert…
Ik ben 6 jaar achter elkaar geweest naar deze camping en dat was in 1980 tot 1986.
Het was er altijd bere gezellig en een hoop te doen.buiten was er een disco,maar ook binnen vier zwembaden,maar wel erg veel nederlanders.drie jaar terug ben ik er nog geweest op bezoek bij me zuster en er was niets veranderd.
Ik ga zelf ook deze zomer in augustus voor het eerst naar die camping en hoorde dat er cker wel veel nederlanders komen…
mii is zelf 17 hoop dat er veel leeftijdgenote zitte…die zin hebbe om te stappe
ik hoorde ook dat je in estartit goed uit kan gaan…duzz dat zit wel goed!!
en der zit ook een discowtje op de camping zelf
wanneer ga jij heen??
heeey…
ik ben er vorig jaar geweest… er is altijd wel wat te doen… er is op de camping zelf ook een discotheek L’arada… ook in het dorp zijn leuke discotheken…
je moet zelf niet te laat erheen gaan want ik was rond 18 augustus en toen waren er voornamelijk kinderen rond de 14 a 15 jaar…
beveiliging daar is onwijs streng… je mag s’avonds alleen maar fluisteren…maarjaa…
voor nog meer vragen voeg me maar toe op msn… [EMAIL=“evelienkok1988@hot”]evelienkok1988@hot…
groetjes