Hallo, wie kan mij helpen aan informatie of sites over werken in de toerisme?
Ik woon zelf in Drenthe en ben bezig met de cursus SEPR-VR. Natuurlijk is hier de werkgelegenheid minder als in het westen dus sta ik ook open voor werken buiten Drenthe. Ik heb een poos geleden een site gekregen van iemand op t reisforum over vacatures op schiphol. Die ben ik helaas kwijt en hoop dat iemand mij daaraan kan helpen. Alle informatie is natuurlijk welkom.
Zou je me googlen niet een vacature site voor Schiphol kunnen vinden, je typt iets van “werken op schiphol” of “vacatures schiphol” of zo in. Je kunt ook eens kijken welke grotere reisorganisaties goed vertegenwoordigd zijn op Schiphol en bij hen op de site kijken of bij de verschillende airlines.
Ik heb even ingetypt, baan reiswereld en kreeg als eerste deze site eruit: reiswereldbaan.nl - This website is for sale! - reiswereldbaan Resources and Information. je moet dus een beetje zoeken er is veel te vinden op internet.
Toen ik in de reiswereld werkte was er nog geen internet, waarschijnlijk moeilijk voor te stellen, maar dat ging ook.
Het is een vreselijk leuke branche om in te werken.
Succes,
sandra