Ik ga 15 augustus naar Spanje voor een uitwisselingsproject. Het plaatsje waar we verblijven is Vilanova wat ongeveer 45 km ten zuiden van barcelona ligt.
Heeft iemand voor mij wat informatie over Vilanova (wat er te doen is en wat algemene informatie)!!!
hi,
ben een aantal jaren geleden tijdens mijn vakantie 11 dagen in Vilanova geweest. Het is een hele leuke plaats…leuke mensen…gezellige straatjes…mooi strand…beetje toeristen. Ik vond het r heerlijk! Je zit zo met de trein in Barcelona (geloof iets meer dan een half uurtje) je kan er uitgaan (niet zoals de costa brava) maar wil je goed ordinair stappen dan kan je altijd naar sitges (15minuutjes met de trein) Er zitten leuke restaurantjes (er was 1 heeel goed tapas restaurant maar ben de naam vergeten, schijnt de beste zijn in de regio!) Taxi is er heel goedkoop en de bussen zijn ook lekker gemakkelijk!
Bedankt voor je informatie. Nog 4 dagen en dan ga we er voor een week heen.
Over het algemeen zullen we die hele week in Barcelona zitten. Maar ons verblijf is in Vilanova en het is natuurlijk wel leuk om daar s’avonds een keer uit te gaan.