informatie over suriname!

dit moet ik even kwijt:

sommige van onze studenten komen stage in suriname lopen om verschillenden redenen voorbeelden:

1. om het hoerigleven vooral de meisjes die graag met een zwarte in bed willen induiken.
  2. om het losbandig leven , het gebruik van overmatig alcohol
  3. voor een dubbeltje om op de eerste plaats
  4. om de geweldige discussie(de student weet het beter)
  5. om te denken dat zij het beter weten vooral wanneer ze 6 maanden of korter stage hebben gelopen kennen zij het land beter dan de surinamer die 50 jaar hier woont.
    6 om het land te verbeteren
  6. om vergelijking te maken Nederland met Suriname, niet wetende dat dat een onmogelijke vergelijking is (zij kunnen het liefst met Amerika kunnen vergelijken), maar die slokt heel Nederland op.
  7. In ons land(nederland) ben je slechts een nummer ,in Suriname heeft men respect voor elkaars geloof,ras ,cultuur of kleur.
    9.om de hypocriet uit te hangen (is bekend van onze nederlanders)
  8. De eerlijke student uit te hangen.

Dit irriteert mij gewoon mateloos:
Doe wat je moet doen, vergeet niet wat onze voorouders met de Surinamers hebben gedaan, want de geschiedenis over Nederland en Suriname komt in geen enkele schoolboeken van Nederland voor.

Verder weten wij zelf hoe wij tegen over Duitsland zijn!!!
Wij hebben nog geluk dat wij nog met vakantie en stage in Suriname kunnen vertoeven zonder dat zij ons hoofd niet afhakken .

Pas je aan in Suriname, wij kunnen toch geen goed beleid voeren met de Marrokanen en Turken. Laten wij onze troep eerst opruimen!!

gelukkig ken ik weinig tot geen stagiares die op zon manier naar Suriname zijn gegaan hoor!!Jij blijkbaar wel?

Annn,
Vervelend dat jij je zo ergert… Ik vind het jammer dat ik zoveel vooroordelen moet lezen en vraag me ook écht af hoe je aan deze ervaringen komt. Dit is overigens geen juiste plaats om in discussie te gaan over jouw opvattingen betreft ‘troep opruimen’ Je vraagt om respect te tonen maar misschien is het een idee om zelf het goede voorbeeld te geven?!?

Hallo Annn,

Wat jammer dat je zo’n idee hebt.

Ik geloof echt dat je niets te doen hebt, deze site is een informatieve site en niet voor de onbeschrijvelijke ideeen en denkwijze van jou.

Blijf af van deze site!!!

Heel veel succes

Op een forum kan toch iedereen zijn mening geven?

Ik ben het niet 100% eens met Annn, maar sommige punten kloppen wel, misschien helaas, maar ja.

Beste Annn

Je bent dus zeker nooit naar Suriname geweest?
Triest dat jij dit soort info hier plaats.

Waarschijnlijk verveel je heel erg en heb je een slechte dag achter de rug
Succes met je missie en zoek gauw een psychiater.
Je hebt acute hulp nodig.

Beste Annn,

Uiteraard is dit een forum waar je je mening mag en kan geven.
Wel moet ik zeggen dat je wel erg negatieve reacties plaatst op dit forum over stages in Suriname en dat je oproepen van bemiddelingsbureaus/bedrijven regelmatig afkraakt.
Dit kan bedrijfsschade opleveren en we hebben hierover al verschillende mails gehad. Blijkbaar heb je minder goede ervaringen met betrekking tot dit onderwerp, maar zou je deze mensen/bedrijven niet meteen willen benadelen?
We zijn anders genoodzaakt maatregelen te nemen.

Met vriendelijke groet,

De redactie

Tot ziens Annn,
Je wordt binnenkort toch verwijderd…
Wie schrijft nou elke keer berichten om 1 uur s’nachts".
succes met je missie…