Informatie En Verblijfsmogelijkheden In Colombia

Hulp bij verblijf in Colombia. Voor reizigers, adoptieouders en geadopteerden, die Colombia weer willen zien. Informatie over verblijfsmogelijkheden, het land en de bijzonderheden.

Op weg naar Colombia

hallo allemaal,
heb een vraagje, wil graag volgend jaar september naar colombia voor 3 maanden, hier wil ik graag naar een talenschool, gecombineerd met vrijwilligerswerk, en verblijf in een gastgezin, nu ben ik niet helemaal hulpeloos want mijn schoonfamilie woont er ook,dus die gaan ook informeren, maar wil toch graag weten als iemand anders nog een suggestie heft andwers ben ik bang dat ze iets vlakbij hun huis in bogata gaan zoeken, wil juist niet afhankelijk zijn van mijn schoonfamilie anders zal ik het spaans nooit goed leren aangezien veel van mijn man zijn familie ook gewoon engels spreken, wil mezelf juist lekker voor de leeuwen gooien, uiteraard vindt ik het wel fijn en vindt ik het een veilig idee als ik mijn schoonfamilie even kan bellen mocht het nodig zijn alvast bedankt,
xx Bianca

In tegenstelling tot wat sommige reisbureau’s nog steeds beweren geldt er momenteel geen negatief reisadvies voor Colombia. Dit is Gechekt bij het Calamiteitenfonds, en zij bevestigden dit. Reizen naar Colombia kunnen dus gewoon verzekerd worden en dus ook aangeboden worden door de reisbureau’s.

hallo allemaal,

Geinteresseerden in Colombia neem eens een kijkje op http://colombia.jairobernal.com Hier vind je veel informatie over het land en kun je foto’s bekijken van veel plaatsen in Colombia. Wij zelf zijn al een aantal keren naar Colombia geweest en gaan dit jaar weer. Wil je meer weten dan kun je je vraag ook stellen in het gastenboek op de site. Heb jezelf nog tips kun je die ook plaatsen op de hotspots.

Kom dus eens langs. Veel plezier!!

Saludos Angel