Info Gezocht Over Werk In Natuurreservaat, Afrika

Ik zit erover te denken om in de toekomst naar Afrika te emigreren om daar in een natuurreservaat/wildlife park gaan werken. Het gaat dus om meer dan een paar weekjes vrijwilligerswerk. Is er iemand die hier informatie over heeft? Dan kun je mailen naar nataschajonker@yahoo.com. Alvast bedankt!

Natascha

Hoi Nathasja,

Wij willen in de toekomst ook emigreren naar Afrika,het is een ontzettend mooi en boeiend land.
Binnenkort ga ik voor twee weken naar Afrika toe om me een beetje te orrieteren en om te kijken wat de mogelijkheden daar zijn.
Een vriendin van ons gaat A.S Zaterdag voor goed naar Zuid Afrika en gaat daar werken voor Wild Life.
Misschien dat zei je kan helpen met verder tips.?
Ze moet zich natuurlijk ook eerst settellen daar,maar zodra we wat meer weten hoor je van ons.
Andersom hoop ik dat jij tips ook aan ons wilt laten weten.

Groetjes Jack

Net als Natasha wil ik ook gaan werken in Afrika. Dus als jullie info hebben over werken in een reservaat, zou ook ik daar graag informatie over willen ontvangen.

Je kunt mailen naar griebels1976@hotmail.com

Hi,

Wij gaan volgend jaar een Resort met Game park opzetten in Zuid-Afrika.
Als je iets meer zou kunnen vertellen van je achtergrond en je beweegredenen naar dit werk te zoeken? Misschien kunnen we dan iets voor je doen.

Groeten Angela

Hi,

Wij gaan volgend jaar een Resort met Game park opzetten in Zuid-Afrika.
Als je iets meer zou kunnen vertellen van je achtergrond en je beweegredenen naar dit werk te zoeken? Misschien kunnen we dan iets voor je doen.

Groeten Angela

Hi,

Wij gaan volgend jaar een Resort met Game park opzetten in Zuid-Afrika.
Als je iets meer zou kunnen vertellen van je achtergrond en je beweegredenen naar dit werk te zoeken? Misschien kunnen we dan iets voor je doen.

Groeten Angela

hoi ik ben vera smeets en wil met mijn kinderen naar afrika te emigreren mischien om daar in een natuureservaten mee re helpen de kinderen vinden dat geweldig en mij ook

weet iemand hier meschien iets meer over

groetjes vera

Hoi Angela, klopt dit email adres nog? En zijn jullie naar Afrika geemigreerd?
Ik hoop uiteraard voor jullie dat het goed is verlopen. Ik ben zelf op zoek naar een werk vakantie voor een aantal weken en stuitte op deze mail coversatie van jaren geleden.
Indien je geintresseerd bent in een hardwerkende meid van 34 jaar die behoorlijk heeft gereisd en allerlei banen heeft aangepakt, reageer dan via [EMAIL=“martine_de@hotmail.com”]martine_de@hotmail.com

Hoi Angela, klopt dit email adres nog? En zijn jullie naar Afrika geemigreerd?
Ik hoop uiteraard voor jullie dat het goed is verlopen. Ik ben zelf op zoek naar een werk vakantie voor een aantal weken en stuitte op deze mail coversatie van jaren geleden.
Indien je geintresseerd bent in een hardwerkende meid van 34 jaar die behoorlijk heeft gereisd en allerlei banen heeft aangepakt, reageer dan via [EMAIL=“martine_de@hotmail.com”]martine_de@hotmail.com