Gezocht game reserve om te werken

Ik zou graag willen werken in een game reserve met dieren, echter het is allemaal vrijwilligerswerk wat er wordt aangeboden waarvoor je geld moet betalen.:nadenken:
Ik wil werken voor kost en inwoning.

Ik zoek een eigenaar van een game reserve, bijvoorbeeld in Zuid Afrika, om direct mee in contact te komen, met wie ik afspraken zou kunnen maken.

Wie heeft er suggesties?

Ja zal moeilijk worden denk ik. Neem eens kontakt op met de wild cheetah reseach in Hartebeespoor. Misschien daar?

anemieke -Thatch22, country guesthouse

Neem eens kontakt op met Linda Holiday van Kameleon adventures, zij heeft goede contacten en kan je misschien verder helpen.Groetjes,Corné.Amukela Game Lodge.www.amukela.com

• Updated - - -

Neem eens kontakt op met Linda Holiday van Kameleon adventures, zij heeft goede contacten en kan je misschien verder helpen.Groetjes,Corné.Amukela Game Lodge.www.amukela.com

• Updated - - -

In de USA kan je van alles doen in de National Parks als je jong genoeg bent (of gepensioneerd en van Am. nationaliteit). Heb je ook aan onderwaterparken wereldwijd gedacht?

Via Wereldwijzer app