Ik zou graag willen werken in een game reserve met dieren, echter het is allemaal vrijwilligerswerk wat er wordt aangeboden waarvoor je geld moet betalen.:nadenken:
Ik wil werken voor kost en inwoning.
Ik zoek een eigenaar van een game reserve, bijvoorbeeld in Zuid Afrika, om direct mee in contact te komen, met wie ik afspraken zou kunnen maken.
Neem eens kontakt op met Linda Holiday van Kameleon adventures, zij heeft goede contacten en kan je misschien verder helpen.Groetjes,Corné.Amukela Game Lodge.www.amukela.com
Updated - - -
Neem eens kontakt op met Linda Holiday van Kameleon adventures, zij heeft goede contacten en kan je misschien verder helpen.Groetjes,Corné.Amukela Game Lodge.www.amukela.com
Updated - - -
In de USA kan je van alles doen in de National Parks als je jong genoeg bent (of gepensioneerd en van Am. nationaliteit). Heb je ook aan onderwaterparken wereldwijd gedacht?