Inenting Rabies delen!

Hallo,

Ik zoek iemand (het liefst 2 personen) om de intening tegen Rabies te delen (locatie tropencentrum Amsterdam!). Kom je met meerdere personen dan is de inenting namelijk goedkoper! De meeste zorgverzekeringen vergoeden deze inenting niet!

Rabiës
per stuk (serie van drie)
[RIGHT]67,00[/RIGHT]
Rabiës (gedeeld door twee personen)
[RIGHT]37,00[/RIGHT]
Rabiës (gedeeld door drie personen)
[RIGHT]25,00[/RIGHT]

Dit moet voor mij op zeer korte termijn, dus reageer svp snel!
Groetjes,
Eline

Hey Eline,

Ik ben geinteresseerd om de rabies inenting te delen.
Op zeer korte termijn is geen probleem.

Mark

[EMAIL=“mark.banning@gmail.com”]mark.banning@gmail.com

Hoi Eline,

Ook ik ben geinteresseerd in de inenting voor Rabies. Eén maar: het tropencentrum verzorgt geloof ik geen vaccinaties… Weet niet wie/wat je bron is? Ik denk eigenlijk dat we gewoon naar de GGD moeten?

Mijn emailadres: [EMAIL=“susanvdt@hotmail.com”]susanvdt@hotmail.com

Wat mij betreft doen we komende week de eerste en de week daarna de tweede…

Groetjes Susan

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben erachter dat er op Maleisie geen rabies voorkomt en dat ik dus geen vaccinatie hoef te halen!
In mijn woonplaats hadden ze geen vaccinaties bij de GGD, ook konden zij mij niet duidelijk vertellen waar ik dat wel kon laten doen, kwam erg onprofessioneel over. Volgens de website van het tropencentrum kan je bij hun wel je in laten enten!
Succes!:zon02:

Hay Susan en Mark,

Ik ben wel geinteresseerd om met jullie samen te gaan, liefste komende week!! In de week van 11/10 zou prima zijn.
:zon02:

groetjes, Muriel
[EMAIL=“changestaketime@gmail.com”]

Beste Muriel,

Inmiddels ben ik te laat om de hele cyclus à 3 spuiten af te maken voor mijn vertrek (2 november).

Succes met het vinden van anderen!

Groetjes Susan

Beste allemaal

In het LUMC in leiden hoef je niet met zen drieen te komen. Je krijgt, ookal ben je in je uppie, de rabies inenting voor 22€ per prik (3 prikken + consult totaal €84,50).
Het is misschien even een treinreisje, maar het is het waard.

Dit scheelt hopelijk een hoop zoekwerk

groetjes,
Anouk