Inenting Rabies Delen? (AMC)

Hey,

Ik heb vandaag de eerste serie inentingen gehad die ik nodig heb bij het AMC, en nu blijkt dat ik de inenting voor Rabies kan ‘delen’ met maximaal 2 anderen die hun inentingen ook bij het Amsterdam Medisch Centrum (willen) laten zetten! Dat scheelt het volgende:

Rabiës
per stuk (serie van drie)
[RIGHT]67,00[/RIGHT]
Rabiës (gedeeld door twee personen)
[RIGHT]37,00[/RIGHT]
Rabiës (gedeeld door drie personen)
[RIGHT]25,00[/RIGHT]

Check: http://www.tropencentrum.nl/reizigersbureau.asp?dc=185&Cat=3008&Mnu=3000

Dus ipv drie keer 67 euro, nog maar 3x 25 euro als wij met zijn drieën gaan! Zijn er mensen die gelijktijdig met mij het rabies-vaccin willen laten zetten bij het AMC?

Tim

Denkt jouw verzekering dan niet de gemaakte kosten?

Nee! Die eppies vergoeden maximaal 75 euro per kalenderjaar, ongeacht overigens welke aanvullende verzekering je hebt! Het grappige is, all gemaakte ziektekosten in het buitenland vergoeden ze 100%! :wereld:

Hallo,

Mijn tip voor je zou zijn laat het doen in het Leids Ziekenhuis LUMC daar betaal je altijd die lage prijs en hoef je niet eerst 2 mensen te zoeken.
Daar gooien ze iedereen die die prikken wil hebben bij elkaar vandaar dat je altijd die lage prijs betaalt.

gr van Moira

Hallo Tim, ik denk dat je inmiddels de prikken al hebt gehad?

ik heb mijn eerste rabies inenting gehad en krijg op 8 juli de tweede, op 22 juli de derde prik, in het tropencentrum van **AMC **Amsterdam.
Ik heb inmiddels iemand gevonden die de vaccinaties wil delen, maar mocht jij of iemand ander geinteresseerd zijn in 1 of beide van deze dagen, dan kunnen we de prijs delen door drie! (=25 euro pp per prik)

laat maar weten!
Floor

Hey,

Nee, ik heb de eerste nog niet gehad (eerst kijken of ik mensen kon vinden, vertrek pas in december :wink: ) maar die kan ik morgen of vrijdag halen.

Hoe laat de 7e en 22e?

Ik vertrek in oktober naar Azie en zou graag de rabies vacinatie willen delen, in het tropencentrum AMC
Op 12 augustus heb ik de eerste afspraak, mocht je interesse hebben dan kun je mij mailen;
[EMAIL=“p.joor4@chello.nl”]p.joor4@chello.nl

hoi moira

ik heb eventjes gebeld met het LUMC en je hebt idd gelijk… hoef je niet eerst 2 reisgenoten te zoeken en je betaald altijd de laagste prijs. dus thanx voor de tip

graag gedaan.

Hallo allemaal!

ik ga in september tot 6 januari naar ZO-Azië. (neem ook vooral contact met me op als je daar ook bent, ook zin hebt in een ontmoeting om ervaringen uit te wisselen en samen een dagje op te trekken!!)
maar de vraag… geldt dat alleen voor rabies? of ook voor de andere als… dtp enz

dankje! xx Froukje