4 a 5 weken rondreizen door Indonesie!
**Ben opzoek naar een reisgenote. **
Ik ben 32 en opzoek naar iemand tussen de 21 en 40 jaar.
grtjs Desi
Hoi, heb je al iemand gevonden? Vroeg me af wanneer je wil gaan en of je al een route in gedachten had? ik ben ook 32 jaar!
Ben je m/v???
Ik ben afhankelijk vd schoolvakantie. Van 20 juli tm 28 aug. Tuurlijk zo lang mogelijk,maar alles is mogelijk in overleg. Route nog niet over nagedacht, ik wilde eerst maar iemand leren kennen die mee wil. Java-surabaya wil ik in elk geval naar toe omdat mn oma daar vandaan komt.
Neem je ff contact met me op,of voeg me toe op msn; [EMAIL=“madelievje76@hotmail.com”]madelievje76@hotmail.com
Zou helemaal fantastisch zijn…
Hoi,
Je oproepje spreekt me erg aan! Ik ben een meisje van 20jaar en studeer Pedagogiek. Ik hou ontzettend van reizen en wil in de zomer van 2009 een avontuurlijke rondreis gaan maken. Azie trekt me heel erg en Indonesie lijkt me een geweldig mooi land om 4/5 weken rond te trekken. Cultuur opsnuiven, lokale bevolking ontmoeten, avontuurlijk bezig zijn, en zo nu en dan lekker relaxen! Ik ook afhankelijk van de schoolvakantie, dus wat dat betreft matchen we ook al goed. Zou graag eens met je in contact komen en eens zien of we beetje dezelfde wensen hebben.
Groetjes,
Jitske
[EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com email en msn