Indonesië mei juni 2013

Hallo allemaal

Ik ben valerie 23 jaar ,en ben van plan om ongeveer mei , juni een rondreis van 5 weken te maken door Indonesië. Omdat mijn vriendin heeft afgezegd en ik niet alleen wil reizen ben ik opzoek naar een reismaatje !

Mijn doel is zoveel mogelijk van Indonesië zien, leuke dingen doen en natuurlijk de laatste dagen relaxen op het strand.

Ben je niet bang voor avontuur, spontaan makkelijk in de omgang en natuurlijk Vooral gezellig en lijkt jou dit ook wel wat neem dan contact met me op. Omdat ik nog geen concrete plannen heb kunnen deze ook aangepast worden naar beide wensen.

Hoi Valerie, mijn naam is Marc, 26 jaar en zit tot 13 mei in Indonesie, als je er rond die tijd ook al bent kunnen we wel kijken of we het eea samen kunnen doen.

Ik wil ook van alles wat, ben wel sportief ingesteld dus wil daar bijvoorbeeld een fietstour doen, wellicht door de jungle van Borneo en weet ik het wat allemaal.

Het enige wat ik tot dusver heb gepland is het vliegticket, 15 april 2013 t/m 13 mei 2013, en ik heb voor een periode een onderduikadres, mijn oom woont namelijk in Yogyakarta. Daarnaast wil ik iig 1-2 dagen naar Semarang, docent van vroeger bezoeken, hapje eten aldaar en dan weer verder.
Of het lukt om geheel samen te reizen, dat weet ik niet. Mijn oom is overigens wel heel relaxt, ik mocht samen komen, mijn ouders meenemen e.d., dus ja, zie maar, hehe :slight_smile:

Hier een indicatie van het woonverblijf van mijn oom:

Hallo Marc,

Een onderduik adres klinkt nogal eng :stuck_out_tongue: ben je op de vlucht dan !
Als ik er rond die periode ben kunnen we idd samen reizen alleen dan wil ik je natuurlijk wel eerst beter leren kennen :wink:
Ik weet niet of je iets van Facebook heb of een profiel pagina of iets :slight_smile:
De jungle staat ook op mijn lijstje !

Groetjes valerie

Logeeradres, rustparadijs :), klinkt volgens mij beter:hihi:

Zekers heb ik Facebook, mijn volledige naam is Marc Hacquebord (had je wellicht al kunnen raden), zoek mij maar even op en voeg me dan maar toe, volgens mij is er maar één van in NL dus moet lukken denk ik.

Hallo Valerie!
inmiddels een reismaatje gevonden? Ik zal begin mei ook voor 6-8 weken naar indonesie vertrekken! ik ben 28 jaar. Wil graag beginnen op Sumatra (apen, olifanten, jungle) daarna Java en afsluiten op t strand van Bali/Gili!
Het zou fijn zijn om met iemand te beginnen op Sumatra en daarna te kijken of en hoe we verder kunnen reizen!
Hoor graag van jou!

Hoi,

Ik ben Michiel,

Ik woon al 2 jaar in Indonesie en woon samen met mijn vriendin in Bandung.
Mocht iemand vragen hebben over over Indonesie of bij ons langs willen komen in Bandung dan hoor ik het wel

Mijn facebook is Utrecht1971@hotmail.com

groeten Michiel

hallo valerie!

ik heb inmiddels geboekt! start in medan! half mei!
jij je plannen al wat concreter?

Hallo ik vertrek van 15 april tot 13 mei en begin in Jakarta Borneo flores lombok gilli Bali ongeveer

Bedoel je dat het je email is ? X valerie