Indonesië (java, bali, lombok) 28 mrt - 15 juni

Zijn er mensen die in de periode van 28 mrt t/m 15 juni in Indonesië zijn te vinden? De eerste periode wil ik Java verkennen, daar ga ik ook één maand vrijwilligerswerk doen bij een weeshuis. Daarna wil ik naar Bali en Lombok en vooral voor dat laatste zoek ik mensen!

Iets over mij: Ik ben een spontane, gezellig meid van 19 jaar uit het oosten des lands. Dit jaar ben ik gestopt met mijn studie communicatiewetenschap, dus ik ga lekker op reis. Dit is mijn tweede reis alleen, maar de eerste lange! Ik vind het heel leuk om gekke dingen te doen :slight_smile:

Laat maar horen als je interesse hebt!

Hey!

Ik ga samen met een vriendin pas in juli naar indonesie… maar ik vroeg me af of je goedkope tickets hebt gevonden en zoja waar?

Groetjes Sanne

Ik ga natuurlijk wel net buiten het hoogseizoen he. Maar ik heb 543 euro betaald! Vlieg met Emirates. Om de goedkoopste tickets te vinden kijk ik altijd op kilroy.

Hoi! Ik ben van 24 maart tot 20 mei in Indonesië! Misschien leuk om samen een stukje te reizen!

Lijkt mij leuk! Heb je al een beetje een route oid?

Ik heb nog geen route! Ik kom 24 maart aan in Bali, dan wil ik eerst (als het kan) mijn duikbrevet halen op de Gili eilanden. Daarna wil ik Lombok, Komodo, Java en Sumatra zien. Maar ik heb geen planning, en ik sta zeker open voor iets anders!