Ik ben Vikash, 27 alweer en wil paar maanden door India trekken (vooral noord). Ben op zoek naar een leuke reisgenoot! Dus lijkt t je wat…
laat t weten:) Sta open voor ideeën en tips tricks etc.!
Spreek zelf wel een aardig woordje hindi:)
Hoi Vikash, zal ik dan maar reageren:dag:.
Ik heb in november nog verlof en geen bestemming op het oog. Wel weet ik dat ik een verre reis wil maken en max 4 weken weg wil zijn. Noord-India klinkt eigenlijk ook wel goed in dat geval, heb jij enig idee waar je dan moet zitten ivm de moesson? En vind je het ook leuk om bijvoorbeeld de grens met Nepal over te steken? Ik spreek trouwens geen woord Hindi, wel goed Engels uiteraard.
Groet Gabor
Hey gabor! Eindelijk een reactie:P
Maar ik zit in november wss nog wel in India, de moesson is dan al vrijwel voorbij. Af en toe een regenbuitje maar dat stelt niets meer voor.
En naar Nepal lijkt me ook leuk, volgens mij kan dat met een treintje op het hoogste spoor ter wereld mr dat moet ik ook nog uitzoeken.
Lijkt me wel gezellig:)
Ik begin 5 september op Sri Lanka, na ongeveer 3 weken vertrek ik richting India voor ongeveer 3 maanden. Ik begin dan wel in het zuiden, maar wil redelijk snel (1 maand) richting het Noorden. Als blijkt dat het zuiden veel leuker is als verwacht blijf ik er misschien langer hangen. Halverwege december reis ik dan door naar Vietnam.
Ik heb geen vaste planning/route om door india te reizen. Natuurlijk heb wel een aantal plaatsen die ik MOET zien Nepal was ik echter niet van plan. Kan je daar wel komen zo laat in de winter?
Ondanks dat onze planning misschien niet helemaal gelijkt loop, lijkt het me handig/leuk dat we contact houden om een stuk met elkaar op te trekken als het zo uitkomt.
Hoi Vikash 1
Ik ben Giulio, een man van 24 jaar
weet je al wanneer je wilt vertrekken
Ik ben van plan rond november naar India te gaan
Spreek zelf geen Hindoestaans (wel engels)