India of Peru voor 3 weken in okt of nov 2010

Hallo allemaal, omdat ik geen eeuwige student ben moet ik het nu ook doen met “maar” 3 weken. Ondanks dit wil ik dit jaar toch nog een ver reisje maken.

Ik heb 2 opties en ze lijken me alle 2 erg leuk. In India zou ik vooral naar de provinci Rajasthan gaan. Wat ik er zo van zie ziet het er schitterend uit met een combinatie van woestijn, water, prachtige gebouwen enz. Hier hoef ik ook weer niet alle 3 de weken te zitten natuurlijk, maar voor de rest ben ik er nog niet uit. Met een binnenlands vluchtje zit je natuurlijk zo weer ergens anders :slight_smile:

In Peru zou ik graag het Incapad willen lopen naar de stad machu picchu. Een tocht van 4 dagen en je slaapt dan in tentjes onderweg.

Zijn er mensen die wel 3 weken wegwillen maar naar een ander land, kan je het altijd voorstellen.

Ben zelf een man van net 26. Het moet geen saaie boel worden, dus wat humor en gezelligheid is altijd mooi meegenomen! Heb zelf ook al aardig wat ervaring in backpacken en buitenland avonturen en een mooie reis plannen!

Heb je evt. ook interesse voor 3 weken Azie (thailand) in oktober/november