Mijn plannen zijn om februari 2009 naar India te vertrekken en vanuit daar ook Nepal aan te doen. Ik zoek iemand die het leuk lijkt een einde met mij mee te reizen. Vooral de eerste maanden lijkt gezelschap mij erg leuk! Mijn idee is om vijf maanden weg te gaan. Zijn er nog reislustige mensen die net als ik in deze tijd naar India willen? Laat het mij dan weten en misschien kunnen we dan contact hebben. Oja ik ben 23 jaar en net klaar met een Hbo opleiding. Ik woon momenteel in Utrecht!groetjes Elise
Hoi,
Jouw plannen lijken op de mijne. Wil half februari naar India vliegen om vervolgens in 7 maanden een groot deel van Azie te bekijken. De eerste 2 a 3 maanden wil ik India en Nepal gaan bekijken. Ik ga in mn eentje, want niemand in mijn vriendenkring wil/kan zo lang weg, maar zou het wel leuk vinden om stukken van mn reis samen met anderen te doen. Ik ben 25, ook woonachtig in Utrecht en druk doende om binnenkort mn studie af te ronden. Misschien kunnen we een keer ideeen uitwisselen?
Groet, Willemijn
Hoi Willemijn, wat grappig dat je ook in Utrecht woont maar nog leuker dat je ook reisplannen hebt naar o.a. India en Nepal! Lijkt me leuk om eens contact te hebben daarover. Ik hoop dat ik in februari kan vertrekken i.v.m. geld. Ik probeer nu hard te sparen. Samen reizen lijkt mij vooral in het begin prettiger dan alleen. Ik zat eerst ook nog te denken om eerst vrijwilligerswerk te doen zodat ik in ieder geval een plek had waar ik aan kon komen. Maar een reismaatje is ook een optie!! Ik hoor graag jouw plannen. Ik wil in ieder geval backpacken en verder hebben mijn plannen nog geen vaste vorm. Hopelijk krijgen ze deze nog wel… Heb jij eigenlijk al een ticket geboekt? groetjes Elise
Hoi,
Heb je een PM gestuurd!
Groet, Willemijn
Dag Elise,
Zelf zit ik zo rond februari 2009 ook in Nepal, wil hier een paar weken blijven om oa een lange hike te gaan doen en naar Chitwan National park te gaan. Ik kom alleen wel vanuit China (via Tibet). Opzich maakt dat niet veel uit. Ben trouwens 24 en nu een jaar klaar met mn HBO studie. Als je 't handig vindt kun je altijd een mail sturen.
Gr,
Siebe