Hoi! Ik ben Michiel, pas afgestudeerd dus geen student meer, en intussen 27. Deze zomer wil ik rondtrekken door India. Het liefst in augustus of september, maar ik ben niet persé gebonden aan deze maanden. Ik wil graag wat van het land zien, de cultuur proeven en mensen ontmoeten. Omdat ik ook overweeg te gaan werken in India kan zijn dat er een enkel (sollicitatie) gesprekje bij komt. Ik heb een behoorlijk aantal contacten daar wat ook een voordeel kan zijn met overnachtingen en locale rondleidingen.
Wie heeft er zin om mee te gaan en er een avontuurlijke en gezellige vakantie van te maken?
Hey!
Ik ben van plan het komend half jaar te reizen en buitenlandse werkervaring op te doen. Ik ga waarschijnlijk in juli naar Marokko om daar les te geven, maar de contactpersoon doet nogal vaag en ik krijg het idee dat het niet meer doorgaat. Ikzelf had in mijn achterhoofd om volgend jaar naar India te gaan qua kosten e.d. Maar wie weet is het een optie om dit jaar te gaan als Marokko niet meer doorgaat…Zou het sowieso leuk vinden om over je plannen etc. te horen!