In mei gaan wij een binnenlandse vlucht maken van Nairobi naar Ukunda met Jambojet.
Weet iemand hoe lang je van tevoren op het vliegveld aanwezig moet zijn?
als je al een ticket hebt is het 40 minuten voor vertrek de inchecktijd
Wij hebben het vorige week gedaan. Prima vlucht. Alleen geen sandwiches kopen in de Nairobi vertrekhal.mijn echtgenote was twee dagen ziek. Je kunt beter weer naar buiten gaan en ietes nemen bij Java coffee
wel letten op de vertrektijd Ons toestel ging bijna half uur te vroeg
Oké bedankt voor de tip! De terugreis moeten wij ons een aantal uren vermaken. Heb je nog meer tips? We komen dan om 17.10 aan in Nairobi en vliegen weer naar Nederland (via Parijs) om 00:20
Lekker uit eten gaan bij het Talisman restaurant (eten en of drinken)of de Karen Blixen coffee garden(eten)
Als je wilt heb ik het tel nr van een betrouwbare chauffeeur die ons vorige week heeft rondgereden tegen een redelijk tarief
Behalve eten en drinken is is er s avonds niet zo veel te doen denk ik
Sorry voor de erg late reactie…
Hoever ligt Karen van de airport af? Het nummer van de betrouwbare chauffeur zou ik graag ontvangen!
De chauffeur heet Nick zijn nummer is 0700260986 Hij is betrouwbaar en punctueel Wij betaalden hem ca 5000 per dag all in
De tijd die je nodig hebt om van het liegveld naar Karen te rijden en terug hangt erg af van de drukte
Je kunt dat het beste aan Nick vragen
succes Wim