In welke volgorde Rio, Pantanal, Foz de Iguazu, FLorianopolis en Buenos Aires te doen

Dag lieve mensen,

Ik kan wat hulp gebruiken. Mijn maatje komt op 18 november naar Brazilie en wil bovenstaande plaatsen aandoen. Ik ben er al maar kom er niet echt uit. We beginnen in Rio en dan… Graag wat tips/ hulp van experts die hier meer van weten, hier krijg ik erg tegenstrijdige verhalen over wat logistiek de beste oplossing is…

Hoor graag jullie advies!!

Tchau!

Wil je perse naar Florianopolis? Dit ligt een beetje buiten de route. Als je die stad wilt meepakken, zou ik nog meer steden bezoeken zoals Sao Paulo en Curitiba.

Hoef je niet terug naar Rio? Dan zou ik het volgende doen: Rio/Campo Grande/Iguaçu/Sao Paulo/Curitiba/Florianopolis/Porto Alegre/Montevideo/BA

Zonder Floripa: Rio/CG/IG/BA

dank voor je reactie…

het probleem is dat mijn maatje maar drie weken heeft. rio, florianopolis, campo grande, iguazu en buenos aires, waarvan de laatste eindpunt is zijn wel de wensen ja. tijd om nog meer steden te bezoeken hebben we niet denk aangezien dit al vrij proppen wordt heb ik het idee. florianopolis maakt het allemaal een beetje complexer aangezien dit idd ver uit de route ligt. misschien is het handiger ook ivm vluchten ed dit te schrappen. we hoeven niet terug naar rio overigens. is het makkelijk vliegen van floripa naar campo grande bijvoorbeeld, ik neem aan dat het met een bus niet te doen is gezien de afstanden. loripa zou wel een leuke afwisseling zijn tussen al de steden namelijk. ocht je andere ideen hebben, met name transport-technisch, hoor ik het graag. ik begrijp dat vliegen van foz naar buenos aires makkelijk is. ik vraag mij alleen af hoe van campo grande naar foz te komen en van floripa naar campo grande… tchau.