Brazil 15 jan tot 15 feb

Hoi hoi!

Ik ben op dit moment in Curitiba bij wat familie… Ga overmorgen naar falls iguazu met de familie… Van 15 januari tot 15 februari wil ik wat gaan rondreizen en zou het heeeel leuk vinden om dat met iemand anders te doen… Let me know!!!

Bye

hoi ik ben vanaf 20 januari in Rio, ben ook van plan wat rond te gaan reizen ( SP, Curitiba, Foz do Iguacu, het amazonegebied staan op mijn to do list )
maar heb nog geen vaststaande plannen.

heb jij die wel? miss even verder contacten?

groet, Niels

Heee Niels,

Ik kom net terug van Foz… Het was echt fantastisch! Zoooo mooi. We zijn vier dagen gebleven en hebben de Braziliaanse en Argentijnse kant van de watervallen gezien en ook nog even naar Paraguay. Moet je geweest zijn :wink: ik ben nu weer in Curitiba. Ik probeer een beetje een plan te maken voor aankomende tijd en nadat we twee dagen hebben overnacht in een super leuk hostel in Argentinie zit ik erover te denken om naar BA Argentinie te reizen. via de kust van Brazilie eerst naar Florianopolis (positieve verhalen over gehoord) langs de kust verder door naar Uruguay en dan eindigen in Argentinie BA. niks staat vast en ook geen idee of dat haalbaar is, maar lijkt me wel wat, haha. misschien vindt je dat ook wel leuk? Je zou daarna dan ook makkelijk door kunnen reizen naar de watervallen. Ik weet verder ook nog niks zeker, wil elke dag iets anders :stuck_out_tongue: Laat maar weten. Wat is je naam verder? Bye.

Hoi Imke,

Foz ga ik zeker nog bezoeken, leuk om te lezen dat het jou zo goed bevallen is!
Florianopolis heb ik even gegoogled en ziet er ook uit als een aangename bestemming…
En heb er tot nu toe eigenlijk niet over nagedacht om richting BA te gaan maar ook hier sta ik zeker open voor :slight_smile:
Heb inmiddels wel overnachting geregeld voor de eerste week in Rio ( t/m 27 januari) maar kan vanaf die datum natuurlijk verder reizen.
zullen we anders even verder contacten via FB en/of skype?