Ik ben een vrouw van 68 jaar en zoek een reisgenoot of genote die met mij naar de omgeving van Pesaro in Italie wilt gaan. Het liefs ga ik in September.Ik ben vaak in Italie geweest maar nooit alleen. Het is trouwens gezelliger als je met z’n tweetjes bent.Ter informatie, Pesaro ligt aan de Adriatische kust tussen Rimini en Ancona .:chin:
hoi,
erg leuk maar lievst voorjaar 09 april, mei,juni
maar eerst glas italianse wijn ergens in Antwerpen
toni 54
Dank u wel dat u gereageerd heeft op mijn vraag voor een reisgenoot of genote. Laat mij even weten wat en wie u bent voor dat we verder praten.Ik was van plan on een of twee weken te gaan.Ik ben vrij bekend in Italie.Ben er diverse keren geweest, van Noord naar Zuid en van Oost naar West.Laat mij weten wat voor een vakantie in gedachten had, dan kunnen wij misschien verder praten.
Ik wens u een fijn weekend en wacht in spanning uw antwoord af.
Groetend, Operadiva.:zon02:
" Mijn hart gevolgd"
U kent zeker Stef Bos en zijn mooie liederen als ik citeer:
“Ik voel me thuis hier,
Als een vreemde
Iederen herkent mijn accent”
En verder :
" Ik ben van…
Je kunt niet anders zijn
Dan wie je ben"
En nog verder:
"Ik heb de liefde
Hier gevonden,
Ik ben allee
M’n hart gevolgd
Zo lang en zo mooie.
Nu weet u dat ik niet van hier ben, ondanks dat ik hier al bijna “eeuwen” won en werk. Antwerpen is zoveelste plek in mijn leven. Vroeger ook Utrecht en omgeving.
het woord “Italie” bevat zoveel (cultuur, warmte, mensen) en ik wil graag nog meer verdipen.
Ik ben al paar keer geweest maar niet onder Rome en Oost It . Nu wil ik met iemand ( zonder bedoeling ) nog eens dit land verkenen
t
mvg, fijne dagen
Kunt u mij op zijn minst vertellen waar u woont, wat u leeftijd en nationaliteit is, bent u een man of vrouw en nog meer van dat soort dingen.
M.V.G Operadiva.
Boven 50 - man, NL, Antwerpen , en wie bet U
Aan julie beiden en andere Italieliefhebbers.
Ik ben Jenny 50+ NL en heb een B&B in Puglia.
Over Vanaf 5 mei hoop ik met mijn site in de lucht te zijn: www.Villalavanda.eu
Verblijf in B&B en diverse leuke arrangementen.
Puglia is echt een prachtige streek waar van alles te ontdekken valt: culinair, olijven- en wijnroutes, oudheidkundige opgravingen, Alberobello, Matera, Ionische kust op 22 min. en Adiatische kust ook op minder dan een uur. Heerlijk eten, veel Barokarchitectuur etc. etc. En op nog geen 25 uur vliegen vanaf Brussel en Amsterdam. Schitterende villa op het platteland, NL tv, mooi groen, rutgevend, mooi centraal uitgangspunt voor het verkennen van deze mooie streek. [EMAIL=“thevilla@tiscali.it”]thevilla@tiscali.it
beste ik ben joseke ben 55j en alleen ,ik wou u vragen of ik oud genoeg ben om mee te gaan en wat de reiskosten zijn ,en hoe we naar ginder gaan graag een reactie van u groetjes joseke
Natuurlijk bent u oud genoeg om mee te gaan. Zelf ben ik zoals u heeft kunnen lezen 68 jaar, maar om alleen te gaan zie ik niet zo zitten. Het is ook gezelliger met z’n tweeen. Je moet ergens tegen iemand aan kunnen praten. Ik ben diverse keren aan de Adriatische kust geweest en als u van mooie dingen houd is er genoeg te vinden. De reis wilde ik per vliegtuig doen en verder is het vervoer in Italie goed geregeld. Mocht u eventueel interesse hebben dan hoor ik dat graag van u.
Met hartelijke groet, Maria.>>>
natuurlijk heb ik nog intresse ,maar het zou wel voor mij de eerste keer zijn dat ik alleen op reis ga ,ik ga steeds met de dochter en vroeger met mijn man ,ik zou het tof vinden om eens met iemand anders op reis te gaan,het is zo dat je van mekaar niet veel weet en daarom was de vraag wat de kosten hiervoor waren ,daar ik maar van een invaliditeit leef en ik zo wat zou weten hoeveel ik hiervoor nodig heb ,wandt het is normaal dat je met alles de kosten deeld,het is ook zo dat ik voor de cultuur en de mensen daar ga ,en ook om gezellig wat te ontspannen en ook om wat te zien, ik weet niet wat u echt zoekt maar ik kan me goed aanpassen aan personen en ben een simpele persoon
heel vriendelijke groetjes jose :dag:
Ik ben ook maar een gewoon mens en de kosten moet ik ook van een AOW tje betalen. Maar eerst zouden wij elkaar moeten leren kennen. Wel weet ik dat de reis echt niet zo duur hoeft te zijn als je de prijzen maar tegenover elkaar vergelijkt. Een bedrag kan ik niet noemen, maar met duizend euro voor twee weken kom je al een heel eind. Ik hoor wel wat u er van vind. Nog een fijne avond. Ik heb wel een vraag, zit u misschien op hyves? Dat zou wel makkelijk zijn.Maria.:vak01: