in maart naar oostenrijk

Wij zouden graag in maart voor de eerste keer naar oostenrijk gaan. We hadden liefst sneeuw gezien :slight_smile:
Waar we beetje vanalles kunnen doen dagje langlaufen, dagje wandelen in de sneeuw (bergen) ook een bezoek aan een centrum mag altijd.

Welke plaats raden jullie ons aan?

Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen voor een leuke sneeuw vakantie

groetjes steven en jessy

Probeer de omgeving Fiss, Ladis, Serfaus eens. En dan met name de Kaunerberg. Heel zonnig van vroeg tot laat, vlakbij de Hubertusloipe/wandelwegen, het sneeuwzekere Kaunertal, leuk tripje naar het belastingvrije dorp Samnaun waar we vorig jaar 1.17 euro voor de benzine betaalden, droomprijzen voor drank en volgens mijn vrouw ook verzorgingsmiddelen voor de buitenkant van het lijf. Iets verder is het Langtauferer Tal waar je zo naar het restaurantje op 1900 meter wandelt.
Zoek eens op Gasthof Wiesejaggl op de Kaunerberg. Of stuur me een privé bericht met een mailadres, dan stuur ik je ons foto-album van vorig jaar. Kaunertal en omgeving is net over de Fernpas en zonder vignet bereikbaar.
We gaan binnenkort voor de derde keer naar Wiesejaggl, terwijl we eigenlijk mensen zijn die elke keer ergens anders heen gaan.