In juli maand (of 2) weg, wie gaat mee?

Hey! Ik wil heeeel graag een maandje, of 6 weken, weg binnenkort. Maakt me eigenlijk niet uit waarheen, hoe en wat, als ik maar ff weg kan! Nou willen/kunnen mijn vriendinnetjes allemaal niet, dus vandaar dat ik hier iemand hoop t vinden! Er zijn vast wel meer mensen die even weg willen toch?!:smile: Of iemand die al iets heeft geboekt en nog een reisgenoot zoekt, let me know!!

hi ben je man of vrouw en hoe oud ben je ?? ik zoek reisgenoot maar zou een dame moeten zijn voor een 6 weekse reis naar oost turkije.

Ow sorry, ging er vanuit dat dat wel aan mn naam te zien was… ben dus vrouw en 23 jaar… maar turkije is niet echt helemaal mijn ding helaas!

Dag Tamaar,

Ik ben van plan om in juli naar de VS te trekken.Backpack rondreis van ongeveer 1.5maand. Van NY naar beneden Miami en van daar naar LA…
zolang tijd en budget het toelaat. Met meerdere mensen zou dit leuker zijn. En eventueel een wagen huren als we met meer zijn zodat de kosten gedeeld kunnen worden. Ik heb al iemand ontmoet die al in NY zit en pas in augustus kan toevoegen. Ik ben man van 28 jaar uit België.
Heb je interesse?

Hoi Tamaar,

Er zijn inderdaad nog meer mensen die een week of 6 weg willen. Ik ben er een van en heb vanaf volgende week vakantie dus moet snel iets ondernemen. Wil wel iets doen op vakantie (vrijwilligers)werk of cursus. Ik zou nog graag een keer naar Australie willen maar weet niet of 6 wkn te kort is. Italie lijkt me ook wel wat.