Hey iedereen
ik ben hier nieuw op de site en zou in september graag op reis gaan,maar weet eigenlijk nog niet waarheen.
Vorig jaar ben ik naar Meloneras geweest in Gran Canaria en is me super bevallen,maar aangezien ik eens iets anders zou willen doen,dacht ik aan Bodrum,omdat het toch wel heel veel bezocht wordt blijkbaar.
Over enkele jaren ben in naar Kemer geweest in hotel Limak Limra en da’s me superslecht bevallen.Je had daar eigenlijk heel weinig,juist één lange straat met winkels van nepkleding en nephandtassen en zo en de bevolking van die winkels vielen ons meer dan lastig.
Dus ik dacht…Nooit meer Turkije…!!
Mijn vraag is:Is er in Bodrum ook een wandelboulevard?
Zijn het ook allemaal winkeltjes met nepmerken?
Alvast bedankt voor de info!
Groetjes.
Hoi Tinkelbel,
Welkom!
Ik ben zelf 2 x in Bodrum geweest maar je kan daar goed shoppen hoor!
Als je echt voor de drukke winkelstraten wilt gaan zou je misschien beter toch naar Side kunnen gaan?
Kusadasi raad ik je ook erg aan, wij zijn hier nu 2 x geweest, fijne winkelstraten en leuke gelegenheden om lekker op een terrasje te zitten.
In de Limak Limra zijn we ook geweest en daar is het idd somber met de winkeltjes.
Over het lastig vallen bij de winkeltjes, dit is iets wat je overal in Turkije kan hebben, hoeft niet perse. Ik ben er zelf inmiddels aan gewend en vind het soms ook wel grappig nu.
Succes!:dag:
Beste Kim,
dank je wel voor de reactie.
Zijn het meestal winkels met nepartikelen of eerder ook mooie winkels?
Alvast bedankt voor de info!
Groetjes
Hoi Tinkelbell,
Ik weet dat je bij de haven een paar winkels hebt met wat mooie (merk) winkels.
Hier staan ook de prijzen op de artikelen en kan je dus niet afdingen (volgens mij).
Groetjes Kim
In de haven van Bodrum dan,of Side?
Greetz
In de haven van Bodrum zitten een paar duurdere winkels.
In Side heb je veel terrasjes en winkels, nep kan je het eigenlijk aan de ene kant niet noemen want mijn shirts uit Turkije blijven langer goed dan die uit Nederland:vak02:
Er is weinig “echt” aan de merken in Turkije!!!
Mocht het echt zijn dan betaal je zeker zoveel als hier, of zelfs meer(zij moeten het ook importeren en dus is het duurder)
Bedenkt wel met invoeren dat daar ‘beperkingen in zijn’ en de douane kan controleren