In 2011 een jaar werken en wonen in NYC of Australie

Ola! :dag:

Ik wil heel graag in 2011 een jaar werken en wonen in NYC. Ben er nu meerdere malen geweest en ben verslaafd aan deze stad!

Helaas is het erg moeilijk om een werk-visum te krijgen voor Amerika. En aangezien het een dure stad is, moet er natuurlijk wel gewerkt worden om alle kosten te betalen!

In Australie zijn ze wat makkelijker met een werk-visum. Ik heb begrepen dat je daar zowieso een jaar reis/werk-visum kan krijgen. Australie ben ik alleen nog nooit geweest, maar lijkt me ook heel gaaf.

Ik ben zelf een jonge, gezellige meid van 23 jaar (dan 24). Ik werk nu bij een Projectontwikkelaar als financieel administratief mederwerkster, maar heb het niet meer naar mn zin :frowning: Ik hou van reizen, shoppen, schoenen (haha), uitgaan, films, muziek. En ik ben op zoek naar een nieuwe start/uitdaging in het leven!

In mijn vriendenkring heb ik helaas niemand die in dezelde situatie zit als ik. Of ze hebben een relatie, of ze willen hun baan niet opgeven, of ze hebben een eigen huis. Dus tja, ga dan maar eens iemand vinden die mee wil.

Daarom probeer ik het op deze manier. Ik ben normaal gesproken helemaal niet van het mensen leren kennen op het internet, maar ja. Je moet toch wat!!! :biggrin:

Dus mensen: Heb je tips of klinkt het leuk? Dan hoor ik het wel!

Groetjes
Laura :dag:

Hey,

Ik ben zelf voor een langere periode in New Jersey geweest… op een uur afstand van NYC… en heb daar gewerkt als Au Pair. Je kunt dit doen via
http://www.activityinternational.nl Dan kun je voor een jaar daar naar toe… met visum… Je moet natuurlijk wel geschikt zijn om met kinderen te werken :smiley:

Veel succes

Heey Laura!

Haha je verhaal is zeeer herkenbaar!!!
Vriendinnen die aan de vent zitten of gewoon weg andere interesses hebben!

Ik ga volgend jaar Januari/Februari ( ligt er een beetje aan wanneer ik kan diplomeren ) voor een jaar naar Australie om daar eerst een half jaar te werken als Au-pair! Dit ben ik via Activity International aan het regelen.
Reizen is echt m’n passie en heb van die dagen dat ik Nederland zo zat ben… en voordat ik net zoals mijn vriendinnen onder de plak zit wil ik graag een jaartje naar Australie…

Wat zijn jou plannen ? En welk werk zou je daar willen gaan doen?

Je mag me eventueel mailen als je dat wilt is misschien wat makkelijker.
[EMAIL=“Elysevanderstel@hotmail.com”]Elysevanderstel@hotmail.com

Groetjes

Elyse