Importeren uit Turkije naar België

in mijn hoofd groeit een droomproject dat ik binnen een jaar wil opstarten, op papier krijgt een businessplan langzaam vorm, ben voorlopig bezig met het onder de knie krijgen van de Turkse taal…

ik wil in de toekomst een aantal zaken uit Turkije importeren. van sommige dingen weet ik al waar ik terecht moet, voor andere zal ik een paar streken moeten uitkammen. nu vind ik veel op het www maar geen concrete informatie over wat er allemaal bij komt kijken als men uit Turkije zaken wil importeren.

eigenlijk zou ik liefst een aantal ervaringen van anderen willen lezen

kan iemand mij daarbij helpen?

alvast bedankt!
nadia

Beste Nadia,

Wat wil je importeren?
Gaarne meer informatie hierover,

Hans.

dag Hans,
speelt dat een rol? ik wil daar nog niet zoveel over loslaten…

de info die ik zoek gaat niet zozeer over douanierskosten ofzo, of import tax, zal idd wel verschillend zijn naargelang de soort goederen

ik zou gewoon graag weten wat de eerste en volgende stappen zijn, bij welke departementen men moet langsgaan, welke derpartementen kunnen helpen met info, waarop men moet letten (of er valkuilen zijn enz…)

hoop gewoon iemand met ervaring te vinden die mij een beetje wegwijs kan maken…

alvast bedankt voor de reactie!

Beste Nadia,

Je wilt het niet publiekelijk vertellen;ok

Je kunt me meer inlichten via mijn pers.mailbox,kan je dan misschien verder helpen.

Groetjes,

Hans.

Nadia,
Las toevallig in ‘Leven in Turkije’ dat er op 25 april een seminar is geweest in Rotterdam over zaken doen met Turkije. Georganiseerd door het Nederlands Centrum voor Handelsbevordering.
Onderwerpen: economische ontwikkelingen, verschillen tussen de regio’s, juridische aspecten, hoe de overheid u van dienst kan zijn en financiële aspecten.
Misschien kan deze instantie je de informatie geven waarna je op zoek bent. Voor het geval je interesse hebt, de volgende gegevens staan onder het artikel vermeld.

Nederlands Centrum voor Handelsbevordering
Inlichtingen: B. Prins
Tel.: 070 - 3441554
Mail: [EMAIL=“bprins@nchnl.nl”]bprins@nchnl.nl
www.handelsbevordering.nl

super marion!
ik heb heel kort de site doorlopen en heb alvast één contactpersoon gevonden die me allicht wat wijzer kan maken, heel erg bedankt hoor!

groetjes
nadia

Geen dank Nadia. Ben blij dat je er iets aan hebt.

Beste
Wij kunnen u hellpen.
Wij zijn bevestigd in istanbul en onze job is exporteren naar europa .
Ook kunnen wij u rechtstreeks vergaderingen organizeren met de fabrikanten voor u goederen en u de beste prijzen uithalen .

U kan ons vrijblijvend contacteren
Info@mktechnics.eu
Avast bedankt
Mgv
Rikman