immigratie

wij zouden best heel graag de stap willen maken.
immigratie aruba woont veel familie maar in nederland mensen achterlaten.
ook een probleem we hebben twee honden dat zal geen probleem opleveren.
maar hebben die ik niet graag achter zou laten de franse hangoor zou dit niet overleven best angstig.
maar heb twee teddy knuffel konijnen die veel met mij mee reizen voor aaiprojecte.
die kennen geen stress zou je ze mee knunnen nemen als je ze kaal scheert ze zitten binnen bij mij.
allemaal zaken???wat moet je hoe ga je om met mogelijke heimwee.
mijn pd zal wel beter gaan warmte doet mijn pd goed.
yvonne

ook maakt mijn ouders achter laten makkelijker als mijn kinderwens niet uitkomt.
ze wisten dat vervroegde overgang in familie zit en begrijpen niks van ons verdriet.
mijn tante on hierdoor geen kinderen krijgen.
hoe gaan jullie zulke zaken aan.

Hoi Yvonne,
In het vliegtuig mag je alleen honden en katten meenemen dus je konijnen zul je helaas achter moeten laten. Wat heimwee betreft dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb totaal geen last van heimwee, maar mijn vriendin kan nog niet 3 dagen van huis weg want dan ligt ze iedere avond te huilen. Je zit natuurlijk heel erg ver weg als er iets gebeurd, mijn oma moest een aantal jaar geleden naar het ziekenhuis en overleed daar ook. Ik kon er niet bij zijn om afscheid te nemen. Dat soort dingen zijn heel erg vervelend, maar het ligt er helemaal aan hoe je je zelf daar tegen opsteld. Zou je daar tegen kunnen dat is een vraag die je alleen zelf kunt beantwoorden.

Groetjes,
Angelique

bedant voor je reactie
yvonne