Ile Sainte Marie of Nosy be of zeiltocht langs eilanden?

Wij gaan totaal 4 weken naar Mada en willen onze laatste week doorbrengen aan de kust (bountyeiland). Wat is aan te raden eind september wat betreft het klimaat, natuur, mooie strand? Kent iemand nog een leuke accomodatie op strand? Of aanrader om langs te kust te zeilen? Alle tips zijn welkom

Er is een touragency die 8 dagen zeilen rondom de Nosy Be eilanden aanbiedt in een totaal pakket. Supermooi! Hier is de link.

http://www.responsibletravel.com/Trip/Trip901201.htm

Verder het kleinere ill aux nattes. Dat is net onder St. Marie. Vanaf het vliegveld, loop je richting het zuiden en stap je in een houten kano, want het is maar 200 meter.
Hotel kan zijn www.baboo-village.com

Heel paradijselijk, maar dan ook wel duurder, op Nosy Sakatia. Een kleiner eilandje rondom Nosy Be. www.sakatialodge.com
Dit zijn maar een paar voorbeelden, want er is zoveel.

Een Goedkoper plekje bij Diego Suarez bij de Emerald Sea www.case-en-falafy.com

Eind September is het overal mooi weer en het is nog voor het regenseizoen. Ik ken ook wel mensen die in Januari zijn komen en een perfecte droge vakantie hebben gehad.

Tot snel in Madagascar, Wendy

Super leuk, bedankt voor je reactie. Ile Aux Nattes ziet er helemaal leuk uit, zoiets had ik in gedachten. Zijn er eind september nog walvissen of zijn we daar al te laat voor?

Ik heb weer twee toffe sites gevonden met zeiltochten rondom Nosy Be.
Wie wil er met me mee?

Madavoile: www.madavoile.com
Alefa: www.pirogue-madagascar.com

Wendy

Ik heb weer twee toffe sites gevonden met zeiltochten rondom Nosy Be.

Wie wil er met me mee?

Madavoile: www.madavoile.com
Alefa: www.pirogue-madagascar.com

Wendy

Hier heb ik in 2000 een paar dagen gezeten Chanty Beach en heb er echt genoten. Je kunt met de trapboot naar Nosy Sakatia :wink:

Hey Wendy,

Als je dit 2x op het forum zet en zo graag deze zeiltocht wilt maken, wil ik wel met je mee gaan :lol::tongue::lol:

Greets,

1 like