Beste Forum bezoekers, is er iemand op het eiland die je kan helpen als je gewoon wat IKEA meubels wil laten leveren op curacao ?
Zeker voor de inrichting van een 2 kinderkamers heb je op het eiland echt weinig keus en hebben ze bij ikea wel veel keus en prijs/kwaliteit is goed.
Natuurlijk zou ik familie kunnen vragen of ze het willen kopen en willen opsturen of is er een bedrijf die het voor je kan regelen, en ervaring mee heeft bij het inklaren enz.
gr.,
Marco
Het is maar net wat je gewend bent denk ik, ik ging in nederland nooit naar de ikea. Persoonlijk vindt ik dat curacao echt leuke dingetjes heeft, bij building depot hebben ze onder andere spullen van leen bakker (als je toch voor europese spullen kiest). en voor het inrichten van kinderkamers heb je meer als zat keus in de winkels op het eiland.
De prijs zal wel flink omhoog gaan als je het in gaat voeren? + belasting enzo (kosten weet ik niet)
Beste Angelique, Vooral de kids vonden een aantal dingen erg leuk bij Ikea, maar het is echt niet dat het nu beslist van ikea moet zijn maar in Nederland was de prijs kwaliteit verder leuk en kan je met 1 of 2 jaar de kamers weer eens vernieuwen. Nu hoorde ik wel dat het hout van IKEA hier niet zo goed tegen het klimaat zou kunnen waar je in Nederland geen last van had dus dat is dan nog een reden om het niet over te laten komen
Maar als je nog leuke winkels weet die betaalbare leuke meubels hebben dan hoor ik het graag. thx
Hi ik ben Remco,
heb laatst wat Ikea spulletjes gekocht bij een lokal bedrijf die ze over laat komen en
eerst moet ik eerlijk zeggen dat we het gevoel hadden van als het maar goed gaat. Ze zijn inmiddels geleverd en we zijn zeer tevreden moet ik zeggen.
Hi Remco,
thx., heb je voor mij eventueel ook een naam van het bedrijf waar je dit hebt besteld ?
gr.,
Marco