Ik zoek werk in buitenland

Hoi!

Ik zie dat ik niet de enige ben, maar ik wil vragen of iemand mij informatie kan geven (liefst adres, tel.nr. of www-adres) over werken in het buitenland. Ik zou graag voor een paar maanden de balans tussen relaxen en werken willen vinden in een warm land.

Ik kan en wil bijna alles.

Mail je me?

::slight_smile: ::slight_smile: ::slight_smile: ::slight_smile:

Haddie Hein,

Zelf heb ik vier jaar in Frankrijk lesgegeven via VVOB. Ze werken samen met een hele reeks landen in (vooral) Afrika, maar ook wel enkele landen in Zuid-Amerika.

Je kan misschien best zelf eens kijken op www.vvob.be
en dan naar vacatures gaan. Succes !

Ik zou je heel dankbaar zijn als je me ook wat adressen zou kunnen doorspelen, want hoewel ik momenteel in Belgie werk (in het onderwijs) , wil ik op termijn wel terug aan de slag in het buitenland.

Groetjes, Koen

Je kunt bij ons komen werken Zie onze website www.ranch.nl

Kun je me wat meer uitleg geven over het werken op die ranch ?Hoeveel ervaring moet je minstend hebben met paarden ?Wat moet je juist allemaal doen ?Alvast bedanktps: ik ben op de site gaan zien, prachtige ranch, maar heb geen uitleg gevonden over het komen werken bij jullie.

Ik zou graag hetzelfde horen! Ik ben namelijk ook opzoek naar werk in het buitenland, vooral voor aan het einde van het zomer, tot en met het einde van de zomer volgend jaar, of voor een deel van die tijd. En werken op een ranch, het lijkt me geweldig!

Beste mensen,
Net als velen zoek ik ook werk in het buitenland. Het liefst in een hotel als receptionist of bij een animatie team. Heb een half jaar op Lanzarote gezeten. Wil nu ergens anders heen. Het liefst Turkije. Weet je iets,let me know grtz

Ik ben dus ook op zoek naar werk maar dan in Ireland wie heeft of weet een baan

Of kijk eens op www.wereldwerk.eu

Succes!