Ik Zoek Personeel Voor Tenerife

delete

[email=avb7@dolfijn.nl]avb7@dolfijn.nl

Hoi,
Naar aanleiding van je mailtje op wereldreiswijzer wil ik grag erop reageren.
Mijn naam is Andre ben 33 en kom uit Arnhem.
De reden dat ik reageer is dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging en deze vacature/oproep sprong mij in t oog.
Ik hen commerciele ervaring mat het verkopen van internet ruimte via de telefoon ben leergierig en ben verbaal sterk.
Ik spreek goed Duits Engels en ben bezig nu met een curses Spaans.
Ik hoop dat ik een beetje mijzelf heb kunnen omschrijven en waarom ik reageer.
Hopende op een reaktie :groetjes Andre van Bovene

Hallo,

Ik ben sebastiaan, 26 jaar en opzoek naar een commerciele baan op Tenerife. (geen time sharing) Ik heb ondanks mijn jonge leeftijd ruime werkervaring, ik heb assistent bedrijfsleider bij een drogisterij gewerkt en daarna nog 4 jaar als commerciele binnendienst bij een verzekeringsmaatschapij. Waar ik het laatste jaar ook relaties aan huis bezocht heb bij afwezigheid van een buitendienst.

De afgelopen drie maanden heb ik in Sevilla een cursus spaans gedaan, met de gedachte om op tenerife een baan te gaan zoeken en ik spreek op dit moment redelijk spaans.

Verder ben ik bezig met een cursus Nima-a (marketing).

Ik spreek redelijk duits en spaans. Mijn engels en nederlands is uiteraard goed te noemen. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en per direct beschikbaar. Mocht je meer informatie van me willen neem gerust contact op. Mijn emailadres is waldorf@operamail.com

In afwachting op uw reactie verblijf ik,

Sebastiaan Zaal